Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predator F3F

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen bilder som viser Predator i rødt og hvitt. Den røde er en A modell i singel karbon, den hvite en B i glass. Strega er singel karbon og kan sees på Lofotuka sammen med den røde Predatoren.
    Attached Files
    Mvh
    Gudmund

    Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
    Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

    Comment


    • Det var da en lekker samling men var det ikke litt mye rødt og hvitt...... nesten som å komme til Danmark.

      Siden du annonserer dem her så regner jeg med at de er til salgs etter Lofot-uka...


      Litt OT,
      er det noen som vet hvordan man billigst mulig får store glassmodeller (predator) med seg på fly nordover..... (De skal helst være hele når man kommer opp )

      Comment


      • Annonserte gjorde jeg jo ikke men ja, de er til salgs. Må prøve å få legge tilbake det jeg tok ifra syltetøyglasset..
        Noen ifra Molde tar de med seg oppover i en Cardinal LN-TST.
        Jeg valgte selv den røde, Stregaen var ferdig og jeg sa ja, noen har sikkert bruk for den.. Så farger blei tilfeldigvis slik.
        Mvh
        Gudmund

        Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
        Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

        Comment


        • Ikke at jeg er i direkte kjøpe modus men - er det B-modeller eller hva?
          Last edited by Quadrocopter; 24-06-10, 19:16.

          Comment


          • Predator er A. Strega er B, bare en liten bulk på 3 x 8 mm i forkant på høyre vinge ettersom det jeg har sett.
            Mvh
            Gudmund

            Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
            Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

            Comment

            Working...
            X