Unconfigured Ad

Collapse

Flybilde-tråden

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OAK
    • Jul 2002
    • 863

    #166
    Legger inn dette bildet egentlig mest fordi jeg syntes det var skikkelig kult, men når det først ligger her; Noen som vet hva slags flymaskin det er? Jeg vet ikke.

    mvh.
    Ole André
    Attached Files

    Comment

    • Stall
      • Apr 2004
      • 276

      #167
      Og svaret er!

      Laserboy, svaret er "Cessnas Model 620" tror ikke den er særlig kjent

      OAK ser ut som en "Panavia Tornado" tror det er GR 4
      'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

      Ørjan Rapp

      Comment

      • william123
        • May 2005
        • 2330

        #168
        det ser ut som en tornado ja...
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment

        • Vingemutteren
          • Jul 2002
          • 2421

          #169
          Originally posted by Stall
          Laserboy, svaret er "Cessnas Model 620" tror ikke den er særlig kjent
          Svarte Stall, her har jeg sittet og lett nettet over i snart en time, og når svaret er funnet og skal raporteres hit med vaiende faner. Hva finner jeg? Jo en utkrøpen flykjenner har selvsagt vært utpå, og det før jeg faktisk begynte å lete. Uansett så kan det lese mere om modellen her : http://1000aircraftphotos.com/PRPhotos/Cessna620.htm
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment

          • Laserboy
            • Mar 2005
            • 152

            #170
            Bra Stall !

            Cessna 620 er iallfall litt kjent - mest fordi det er en sjelden Cessna og noe fordi det er den eneste firemotors som Cessna har laget.
            Lars Petter Eriksen

            "the essensials are invicible to the eyes"
            Saint-Exupéry

            Comment

            • Stall
              • Apr 2004
              • 276

              #171
              Sorry Vingemutteren

              Kanskje du greier denne da, så skal jeg gå i bua og bygge seilfly.
              Attached Files
              'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

              Ørjan Rapp

              Comment

              • Laserboy
                • Mar 2005
                • 152

                #172
                Det ser ikke ut som at vingemutteren tok den, så jeg tar den jeg
                Nord N.1500 Griffon II.........det står en på Musèe de l'air.

                I annet materiale og av nyere dato - ser nesten ut som en R/C trainer men er det ikke - må bygges av deg selv........hva er dette ?
                Attached Files
                Lars Petter Eriksen

                "the essensials are invicible to the eyes"
                Saint-Exupéry

                Comment

                • Per
                  • Nov 2005
                  • 243

                  #173
                  Prøver meg på denne siden jeg ikke klarte å finne den jageren.
                  Det er en Compair Seven Turbo-Prop fra Aerocomp, Inc.

                  Comment

                  • Laserboy
                    • Mar 2005
                    • 152

                    #174
                    Compair 7 Turbine er rett !

                    Her kommer en til...hva er dette ?
                    Attached Files
                    Lars Petter Eriksen

                    "the essensials are invicible to the eyes"
                    Saint-Exupéry

                    Comment

                    • Laserboy
                      • Mar 2005
                      • 152

                      #175
                      Nå bør dere ta den
                      Attached Files
                      Lars Petter Eriksen

                      "the essensials are invicible to the eyes"
                      Saint-Exupéry

                      Comment

                      • Stall
                        • Apr 2004
                        • 276

                        #176
                        Ja selvfølgelig

                        Dansk hjemmebrent: "KZ X er den sidste i rækken af serieproducerede KZ fly. Typen fremkom i 1951 og prototypen lavede sin første flyvning 29. september samme år.
                        KZ A.O.P. som den også blev kaldt, er bygget af stålrørskrop og med trævinger, alt beklædt med finer og lærred. Den er en videreudvikling af KZ VII, men med større motor end den oprindelige KZVII. Flyet var beregnet til målobservation under artilleriskydning. "
                        Jagern var foresten rett Laserboy
                        'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

                        Ørjan Rapp

                        Comment

                        • Per
                          • Nov 2005
                          • 243

                          #177
                          Kom den for nær artilleriet eller er det bare jeg som synes det ser ut som om den mangler et balanseror?

                          Noen har stokket om på smilisene mine...

                          Comment

                          • Stall
                            • Apr 2004
                            • 276

                            #178
                            Hva er dette da???
                            Attached Files
                            'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

                            Ørjan Rapp

                            Comment

                            • Laserboy
                              • Mar 2005
                              • 152

                              #179
                              Selvfølgelig Stall.......rett igjen!

                              Den siste der er en Bateleur fra RMT Aviation. Fin canard med stallfart på 65 km/t - cruise rundt 250 km/t! Kan sikkert med den nye vektgrensen på 472,5 kg registreres som Mikrofly.............skikkelig "fighter feeling"

                              Per: på siste bilde ser det nesten ut som hele høyrevingen er borte - bilder kan lyve vet du
                              Last edited by Laserboy; 14-01-06, 18:22.
                              Lars Petter Eriksen

                              "the essensials are invicible to the eyes"
                              Saint-Exupéry

                              Comment

                              • Per
                                • Nov 2005
                                • 243

                                #180
                                Ja, sant det Ved nærmere ettersyn kan det de ut til at det er flaperons på'n!?

                                Comment

                                Working...