Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggeprosjekt: Nytt hobbyrom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Siste tilskudd til hobbyrommet....Jeg svingte innom Clas Ohlson i går og fikk endelig surret meg til å kjøpe Nest Protect røykvarsler. Dyreste røykvarsleren jeg noen gang kommer til å kjøpe, men den var en lekker liten sak. Tanken er at denne varsler på telefonen min ved varme, CO eller røykutviking. Tanken var særlig for å ha et øye med uthuset samt at jeg kan bruke 3D printeren når jeg er hjemme, men ikke alltid er tilstede i uthuset.
    Click image for larger version

Name:	2018-01-10 11.13.31.jpg
Views:	1
Size:	46.3 KB
ID:	617202
    https://www.clasohlson.com/no/Nest-P...0aAmvmEALw_wcB
    Lars Norberg

Comment

Æsj....tror jeg må bygge om hobbyrommet litt. Modellene blir for store og vurderer å rive veggen inn til grovverkstedet og lage et stor rom....Får planlegge litt så se om jeg setter i gang.
      Lars Norberg

Comment

Ja da er man i gang da. Er jo tross alt noen år siden jeg bygget om hele huset il hobbyrom så da er det på tide og gjøre litt tilpasninger

Veggen til det lille rommet er revet og nå skal det bli til et stort rom. Sitter med planleggingen av benker og plassering av verktøy, ikke alle tingene er i hus, men med tiden er det ønsket. De røde boksene simulerer størrelsen på det utstyret som jeg skal ha inn.

Fra venstre:

1. Proxxon båndsag
        2. Proxxon bordsag
        3. CNC Router
        4. Metallfres/søylebormaskin
        5. Dreibenk

Noe jeg burde tenke på eller har glemt?

Lars Norberg

Comment

25m2 og fra før var det 22 doble stikkontakter. Men var alle på riktig plass? neida, så da må man sørge for 4 til.....
          Lars Norberg

Comment

Working...
          X