Unconfigured Ad
Collapse
Mintor
Collapse
X
-
Dette høres veldig bra ut.stå på.Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Mintoren min er på plass, klar for test.
Veldig bra førsteintrykk rent kvalitetsmessig - dette virker som skikkelig forsegjorte produkter. Faktisk så ser standard muffleren helt rå ut, IMO. Det meste er lettet så det holder. Nesten rart at disse motorene tilsynelatende ikke har fått mer oppmerksomhet? Men, det som til syvende og sist teller er jo ytelse og pålitelighet, i alle fall i min bok, blir artig å teste - regner med det blir imorgen, om været holder.
Snapshot fra min EF 78" Extra m.nytt motor oppsett. Shiny!
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
får håpe det er mer Ferrari en Fiat
Men fra det mer historiske og til det mer praktiske: Hva yter motoren og hva koster den?Comment
-
Comment
-
Nå har jeg vært borti både Ferari og Fiat på motorsiden. Og da vil jeg håpe det er mer Fiat en Ferari etter min erfaring. Retnokk kommer min erfaring fra Fiat fra en gammel beltelaster jeg hadde i min ungdom med en 350 Hk Alis Fiat motor i og den var det aldrig noe tul med. Ferari derimot vill jeg helst ikke snakke om.
Men fra det mer historiske og til det mer praktiske: Hva yter motoren og hva koster den?
Ok, så hadde du hatt valget mellom en Fiat-motor fra en beltelaster, og en motor fra en Ferrari, så hadde du valgt den fra beltelasteren... Står priser på xxlrc.no..Trond Winger, søndagsflyger
EG MX2 106"
Ultimate 71"/DLE55
GB Yak55 2.2M/DLE55Comment
-
Dette virker lovende
Ca 8000 rpm med 20x8 er rått på en så liten motor, er nok over 4hk i den.
Skal bli spennende å høre hva du synes etter og ha testet den AlfEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Første oppstart av Mintor38cc idag - i et helv.. blåsevær! Fikk bare testet den statisk på bakken. Lettstartet og fin, tok ikke mange minuttene før tomgangen var relativt stabil og fin.
Lager til en film ved første testflygning med litt mer teknisk data, tipper det blir neste helg om været holder oppe. Dagene er jo så korte nå!
Her er en snutt fra idag -
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
hvordan er den lydmessig "live" i forhold til dle med bråkepotta.Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Den støyer nok like mye, kanskje en litt annen tone - men temmelig høyt!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment