Unconfigured Ad
Collapse
Mintor
Collapse
X
-
haha bra klipp - kaffe er bra! Rart hvordan den koppen aldri blir tom. Hmm..
Joda, blir artig å teste ut litt mer til helgen.Last edited by alflovvold; 29-11-11, 18:22.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Var nok en YS. Bånndraget i YS'en ble for kraftig så den røska ut hele firewall..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Pokker som den gikk da. Er de nitro motorer disse Mintorene eller??arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Vell om det er en Ferrari hummm den ser kanon bra ut, og går sinnssykt bra,og høres ut som en F1!bil, mulig det er en Ferrari?.
Jeg har alltid vært fornøyd med 78, men den har alltid manglet en del motor det har faktisk gått så langt at jeg har vurdert EL oppsett i den, men det ville drept den gode følelsen av og fly!
Med denne motoren er jeg et veldig langt skritt i riktig retning, skulle det vært noe mere måtte det vert en 50cc, men da ville flyet blitt min 700g tyngre. Min mening er at ihvertfall dette flyet fortjener en Mintor 38cc.
Men vi får se motoren har bare gått 15min nå og jeg regner med den blir bedre når den er ferdig innkjørtComment
-
Arne - ja, vi kjører kun nitro her på landet, vi brygger drivstoffet selv! Funker like bra å drikke på Lørdagskvelden med litt melk&o'boy "Andebu Baileys" som til motor'n. "les:dampmaskinen"
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
I forhold til Kina motorene er Mintor et hestehode eller muligens en hest? foran. I forhold til DA vil jeg si de ligger likt på kvalitet og service men et godt stykke foran på utseende og blingfaktor, og de er litt billigere ihvertfall foreløbig!
Jeg gleder meg til og få brukt min litt bare vinden løyer littLast edited by xxl; 01-12-11, 18:12.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment