Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krill - Yak55 102"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ser helt rå ut den 220'n

    Comment


    • Gratulerer, dette blir gromt! :

      Og forresten, dere er hakke gærne

      Comment


      • Jeg vet du ønsker en mintor 220, men etter litt forskning på denne motoren til meg selv, fant jeg ut at den er midlertidig satt ut av produksjon.
        Helikopter:
        T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
        Radio
        Spektrum dx 18

        Comment


        • Originally posted by palsor View Post
          Jeg vet du ønsker en mintor 220, men etter litt forskning på denne motoren til meg selv, fant jeg ut at den er midlertidig satt ut av produksjon.
          Fant du ut noen grunn til det?
          Ronny Andreassen
          Sunndal/Vinnu
          Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
          3DHs 33" EPP
          JR 9303 2,4

          Comment


          • Surfet litt rundt for å sjekke priser og hos chief aircraft står det midlertidig ute av produksjon. Vet ikke helt om dette er håndfast bevis.
            Helikopter:
            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
            Radio
            Spektrum dx 18

            Comment


            • Grattis med sweet modell!

              Originally posted by palsor View Post
              Surfet litt rundt for å sjekke priser og hos chief aircraft står det midlertidig ute av produksjon. Vet ikke helt om dette er håndfast bevis.
              Jeg har sendt en mail til Mintor så for vi høre hva Claudio sier. Jeg stoler ikke helt på Chief når det kommer til Mintor de får jo sine motorer fra TD Men vi får se

              I mellom tiden får vi kose oss med denne filmen




              Trur ikke det kommer til og mangle power
              Last edited by xxl; 18-08-12, 20:57.
              BOOMA Intelliswitch

              Odd A Eriksen

              Comment


              • Bare si fra om det er tilfellet.......så kan dere få høre på min DA ......lol

                Men jeg mener det er en tråd på FG om en som har knekt veiva på sin nylig. Husker ikke helt hva det var, men mener det var det. Søk og der vil finne.
                Om det er midlertidig ute av produksjon tenkte jeg det kunne ha noe med det å gjøre.
                Last edited by anders e; 18-08-12, 21:19.

                Comment


                • Kort snutt av denne saken - fra nå av vil alt annet mtp. denne modellen havne i - denne tråden!



                  Samt et par bilder -

                  Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 009.jpg
Views:	2
Size:	25.0 KB
ID:	591433Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 008.jpg
Views:	2
Size:	94.0 KB
ID:	591434Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 003.jpg
Views:	2
Size:	83.8 KB
ID:	591435Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 002.jpg
Views:	2
Size:	101.7 KB
ID:	591436Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 001.jpg
Views:	2
Size:	84.0 KB
ID:	591437

                  Dette lover godt!
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • Understells innfestning er limet og forsterket med CF duk - ble "som vanlig.." litt gjort i siste liten før treff, men det blir jo spennende å se om det holder! Hehe..

                    Ellers lastet jeg nettopp opp en breakdown av " Kontiki " på ymse shots vi har laget på denne knallfilmen! Ikke helt on-topic kanskje, men shit au! Kom dere på kino!





                    Sees i Lunde imorgen! Zzz
                    Last edited by alflovvold; 24-08-12, 23:51.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Du får nok en god del mer WOWs på storedyret. Men stor wow fra meg i alle fall
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Re: Krill - Yak55 102"

                        Originally posted by alflovvold View Post
                        Ellers lastet jeg nettopp opp en breakdown av " Kontiki " på ymse shots vi har laget på denne knallfilmen! Ikke helt on-topic kanskje, men shit au! Kom dere på kino!
                        Jobber du med Perry?

                        God morgen og god tur på treff!



                        Mvh
                        Alf
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment


                        • Krill - Yak55 102"

                          Perry har jeg snakket endel med om du tenker på klipperen!

                          Morn ja! Seigt å komme seg opp gitt!

                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Fin tur til Lunde igår - hyggelig treff!

                            Reka er, nok en gang, på beina igjen etter en ganske heavy forsterkning av understellsinnfestning. For å få det skikkelig sterkt i denne runde la jeg CF duk både på innsiden og utsiden - kanskje ikke det peneste rent visuellt, men foreløpig virker dette sterkt.

                            Jeg har også åpnet opp med masse lufting i buken, under cannistere - samt noe ved cannisteråpninger. Så langt ser dette til å trekke temperaturen innvendig endel ned..

                            Ny Mejzlik 28x10EVO er skrudd på, virker effektiv dog ikke akuratt stillegående. Tøff "rippelyd" da om jeg gir på litt! Hehe..

                            Ellers har modellen rundet 70turer nå faktisk, denne flyr knall - begynner å bli komfortabel med den nå.

                            Var en kjapp tur innom Jarlsberg idag, ble et par-tre test-turer..

                            Click image for larger version

Name:	flyting_skoledag 020.jpg
Views:	1
Size:	96.1 KB
ID:	591986Click image for larger version

Name:	flyting_skoledag 040.jpg
Views:	1
Size:	91.3 KB
ID:	591987Click image for larger version

Name:	flyting_skoledag 041.jpg
Views:	1
Size:	75.4 KB
ID:	591988Click image for larger version

Name:	flyting_skoledag 042.jpg
Views:	1
Size:	79.5 KB
ID:	591989Click image for larger version

Name:	flyting_skoledag 044.jpg
Views:	1
Size:	58.2 KB
ID:	591990Click image for larger version

Name:	flyting_skoledag 046.jpg
Views:	1
Size:	91.1 KB
ID:	591991

                            Samt, denne er postet et annet sted her - men artig å kunne dokumentere livet " og døden..? " til reka!



                            Og hva ser jeg..? Over 18.000 hits på denne tråden nå! Jøss. Artig.
                            Last edited by alflovvold; 27-08-12, 15:58.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Pusset opp kanalen min litt, lagde en liten vignette som kan brukes på fremtide YT snutter - satser på å filmen litt på Notodden-stevnet imorgen!

                              Enkel liten sak - endog litt artig. ( Noen som har sett DC3/Dakota shotene i Kontiki? Lagd på omtrent samme måte, dog denne er selvsagt simplere. )

                              Sånn, dagens spam.



                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Så ikke noe MFN-logo der??
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X