Har røde vinger, canopy og flett nye stabber liggende også om noen trenger deler til en rød.
Unconfigured Ad
Collapse
Extreme Flight Extra 300, 104"
Collapse
X
-
Trodde ikke det skulle være så vanskelig å selge såpass til modell idag
Noen med innspill? Prisen for høy? (Trodde halv pris var rimelig). For langt unna?
Får vurdere å tilby frakt sørover kanskje?Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16Comment
-
Da sliter du nok - bruktmarkedet SUX nå...!
Jeg har riktignok en spett ny EF 91" med Q80, Mej24x10 og Jeti regulator - bytte jevnt? lolALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Hehe var mest ment som en spøk, 91" står fortsatt uten servoer! Goood tid hehe..
Men jo, som sagt - synd bruktmarkedet er som det er - vanskelig å få noe særlig igjen for RC ting.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Skjønte den..91" extraen er høyt oppå ønskelisten min som elektromodell, da 104"'n er meget god å fly.
Det rare er at om flyet hadde hatt dle111, kina cannistere og powerhd servoer, og vært annonsert for 14-15, hadde det mest trolig vært nokså lettsolgt.
Folk er vel ikke villige til å betale for gromdeler. For under halv pris, mener jeg burde være billig..
Jeg får vel kose meg med flyet i sommer, og selge det i deler til høsten istedet.Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16Comment
-
Du har helt klart et godt poeng der!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment