Jaja, dere flyr, og jeg bygger/venter enda.. Noen som har det 
Går tydeligvis vinter å vår for å få propellen, så jeg har tatt det litt pø om pø med bygginga.
Alt er mer eller mindre montert nå, foruten tenning, eksos og fuel tank.
Så fort propellen kommer, skal motoren spennes opp i motorbukk, for å tune headers til KS 1060 pipene jeg har kjøpt. Så blir det montert for godt.
Motor er dummy montert, så standoffs og baffling er ferdig.
Lagt ledninger, montert mottaker + satelitter og gjort unna travel adjust på alt + syncronisert vinge servoer.
Noen bilder må vel til..
Motor montert, med BME sin ferdige løsning for baffling bak motor til Extra cowling

Laget bafflingen for innluft. 4 vegger på hver side, helt inntil sylindere

Forsterkning til hjulkåper.. Kopierte Håvard.J sin løsning her. Akslingen som stikker ut på utsiden av hjulet entrer den treklossen, for å støtte opp kåpen på begge sider!
Ser skjeivt ut på bildet, men er ikke så ille som det ser ut

Pilot må til! Den som fulgte med var gul og blå, så vi måtte finne på no kult istedet.. Til ungenes store fryd!

Slik den står pr idag. Ferdigdato? Who knows..

Går tydeligvis vinter å vår for å få propellen, så jeg har tatt det litt pø om pø med bygginga.
Alt er mer eller mindre montert nå, foruten tenning, eksos og fuel tank.
Så fort propellen kommer, skal motoren spennes opp i motorbukk, for å tune headers til KS 1060 pipene jeg har kjøpt. Så blir det montert for godt.
Motor er dummy montert, så standoffs og baffling er ferdig.
Lagt ledninger, montert mottaker + satelitter og gjort unna travel adjust på alt + syncronisert vinge servoer.
Noen bilder må vel til..
Motor montert, med BME sin ferdige løsning for baffling bak motor til Extra cowling
Laget bafflingen for innluft. 4 vegger på hver side, helt inntil sylindere
Forsterkning til hjulkåper.. Kopierte Håvard.J sin løsning her. Akslingen som stikker ut på utsiden av hjulet entrer den treklossen, for å støtte opp kåpen på begge sider!
Ser skjeivt ut på bildet, men er ikke så ille som det ser ut

Pilot må til! Den som fulgte med var gul og blå, så vi måtte finne på no kult istedet.. Til ungenes store fryd!
Slik den står pr idag. Ferdigdato? Who knows..
Comment