Den uendelige debatten, full av personlige preferanser.
Dette er ikke en jeg vet best, jeg har rett tråd.
MEN en seriøs henvendelse ang. fordeler rundt de to ulike fremdriftssystemene, fortrinnsvis i 30%(50-60cc) acro/3d modeller.
Problematikken ligger i vekt og flytid.
Hvordan ligger lipo an vektmessig og tidsmessig i en 30% acro/3d modell?
Hva blir vekta på, la oss si en EF 88" med elektro oppsett og ca 8-10 min. flytid`?
Effekt vet jeg ikke er noe problem og ellers er lading og batteri et kjent begrep for min del.
Jeg flyr bensin på mine større modeller og elektro på mindre.
Men dagens situasjon med tanke på støy tilsier at det kan være aktuelt å ha hvertfall 1 stort elektro fly, til trening i nærområdet----
Noen som har lyst å bidra med sin kunnskap?
Dette er ikke en jeg vet best, jeg har rett tråd.
MEN en seriøs henvendelse ang. fordeler rundt de to ulike fremdriftssystemene, fortrinnsvis i 30%(50-60cc) acro/3d modeller.
Problematikken ligger i vekt og flytid.
Hvordan ligger lipo an vektmessig og tidsmessig i en 30% acro/3d modell?
Hva blir vekta på, la oss si en EF 88" med elektro oppsett og ca 8-10 min. flytid`?
Effekt vet jeg ikke er noe problem og ellers er lading og batteri et kjent begrep for min del.
Jeg flyr bensin på mine større modeller og elektro på mindre.
Men dagens situasjon med tanke på støy tilsier at det kan være aktuelt å ha hvertfall 1 stort elektro fly, til trening i nærområdet----
Noen som har lyst å bidra med sin kunnskap?
Comment