Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine fly, deler og reperasjoner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tja....da ble det jo endal et fly likevel da
    EF 78" med elektro oppsett, må vel bestemme meg for utstyr og få bestillt alt som trengs i kveld....

    Comment


    • Hehe... Var jaggu best for deg...
      Hangaren full av drit...

      Comment


      • Har du ikke begynt å bygge Extra enda??
        Hangaren full av drit...

        Comment


        • Du måtte vel kjørt den hit først...?

          Comment


          • Jeg får vel sikkert ikke plass i bilen til den så du må nok komme å hente den...
            Hangaren full av drit...

            Comment


            • Har vingla litt med Edge igjen i dag...merker at det går for lang tid i mellom turene nå. Flygingen går greit, men det blir noe rykkvis og vinglete Syntes modeller oppførte seg rart, og det var jo ikke så merkelig, med ei løs batteripakke i halepartiet... *kremt*

              En liten gjeng fra Geilo området kom også over, så i dag var vi 4 stk som fløy...må være årsbeste oppmøte det
              Attached Files

              Comment


              • Jeg har snakket med noen av guttane, og vi snakker om en samling en dag eller en helg. Og dagali er en av plassene som hadde vert morro og besøkt. Har du mulighet til og ta i mot besøk fx siste helga i oktober
                BOOMA Intelliswitch

                Odd A Eriksen

                Comment


                • Ahhhh........fy f... , nå er jeg skikkelig klar for treff igjen
                  Får jeg være med xxl? Om dere vil så kan jeg høre om vi kan samles på Holmen også. Men jeg blir gjerne med uansett hvor

                  Comment


                  • kom med en dato, så skal jeg sjekke. Hadde vært morro det Men husk at det fort blir kaldt her oppe, så jo tidligere jo bedre.

                    Comment


                    • jeg er også med på treff.. men gjerne før neglspretten begynner
                      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                      carl goldberg ultimate
                      DJI S900
                      piper pawnie el kjærre


                      Futaba 14SG
                      diverse epp tjafs
                      Per-Egil Furuseth

                      Comment


                      • Originally posted by anders e View Post
                        Ahhhh........fy f... , nå er jeg skikkelig klar for treff igjen
                        Får jeg være med xxl? Om dere vil så kan jeg høre om vi kan samles på Holmen også. Men jeg blir gjerne med uansett hvor
                        Litt av cluet er og samle så mange som mulig til en sjikelig pang sommer avslutnig, det fortjener vi
                        Jeg har hatt lyst til og besøke dagali en stund, så jeg håper vi kan ordne noe der

                        Håpet er jo også og få med minium de tre nye 40%ane til A, A, og P

                        Og så har vi keno da

                        Men når dette ska skje er fremdeles litt uvist, men et må skje snart

                        Er det noen forslag på helg ???
                        BOOMA Intelliswitch

                        Odd A Eriksen

                        Comment


                        • Mine fly, deler og reperasjoner

                          A, A og P hehe

                          Jeg blir gjerne med ja! Er egentlig mest gira på indoor for tiden, men noen sprell nå før det blir for kaldt høres bra ut!

                          Brrr..
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Masse jobb den siste tiden, så er ikke blitt tid til noe flyging dessverre.

                            Etter 4 nye uker på bakken fikk bror og jeg en flott dag med -6 grader og blikkstille. Vi regnet med at det skulle bli kaldt, men det ble kjempebra. Fløy 4 tanker selv uten problemer av noe slag, og bror fikk vel omtrent det samme. Hørte mumling om at dette 30cc greiene ikke holdt mål, så det kommer nok en liten Pilot Yak 26% for salg ganske snart. Blir vel en 100cc Ultimate der innen kort tid

                            Kjøpte jo en EF 78" av ham for noen uker siden som jeg tenkte jeg skulle eletrofisere, men den ble solgt tilbake til ham i forrige uke... *ler* Like greit, da jeg syntes 6-7000kr for ett ok elektrooppsett blir i overkant. Sååeenhh, da sitter jeg å lurer på en EF/3DSH 48" med elektroppsett i stedet, samt kanskje en ok innendørsmodel for litt pilsflygning Tar gjerne imot innspill til oppsett på begge de siste

                            Comment


                            • Jeg har en EF-Laser med det oppsettet som AP anbefaler/viser på sin side. Eneste forskjellen er at jeg har 4s 2600 i stede for 4s 2200. Dritartig modell.

                              Er det Rcpro's AW-ultimate som står på lista til bror din? Den er hvertfall grom

                              Comment


                              • Sjuker fælt på en AW - Ultimate ja...
                                Må bare få fylt på litt i pengpungen først...
                                Hangaren full av drit...

                                Comment

                                Working...
                                X