Da har ENDELIG servoane minne kommet
De blei raskt monntert inn i vinga og detta gikk nesten smertefritt. Jeg så meg nøtt te å speilvende den eine servoen te flapsen sånn at de gikk samma vei når jeg vippa på brytærn. Jeg måtte ogs fjærne noe EPO for at servohønna skulle få klaring og ikke stuke. Også fant jeg ut at jeg ville endre på hvordan servokablane går inn i kroppen. Originalt ere en kanal bakerst på flyet som ledær kablane ner før du trekker de fram... Her fant jeg enn annen løsning. Jeg skar høl i cockpittaket og tredde de ner mellom den og inn i rommet te elektronikken. For å ikke skade EPOen for mye over ti så la jeg en strikk te å feste propellær te indorfly i hølet som en slags list. Så nå er Cessnan så godt som klar te maiden
Det som gjenstår er å monntere en servo te neseleggen, noe jeg kommer te å fikse i kveld eller imårra. Mest sannsynelig imårra
Men ere ingen som veit om noe lakk som passær EPO, må som sagt lakke rora. Når det kommer te resten a dekalane så har jeg lagt sterk klar tape langs kantane sånn at de ikke løsnær, men om det holder for tia vise
Bilder

Comment