Unconfigured Ad

Collapse

Monteringstråd: Giant EPO Cessna fra TS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rcmodeller
    Forhandler
    • Jun 2003
    • 374

Originally posted by Flyfreaken
    Hei igjen Flaut å si det, men jeg har ikke flydd Cessnan no mer etter maiden, før i dag! Jeg har gjort noen modifikasjoner etter at jeg fløy sist, jeg har bytta ut den elendige gule "No-brand" ESCn te TS me en 70A ESC. I tillegg la jeg inn ei hjulvekt på 150 gram i nesa på flyet for å fløtte CG litt fram da flyet var litt haletungt. Bortsett fra detta er flyet heilt likt. Flyet flyr totalt ukritisk og er en fryd å fly, har avtalt med en kammerat som er hobbyfotograf at han skal komme og ta bilder a det i lufta i nær framti Så får dere sett dama i lufta ,9
    Hvis ''No Brand Gul'' var en 30 amp ESC; så ja. Det er bare en std normal ESC. Hvis den var 50 amp, så er det en PowerPro, og da får man ikke kjøpt noen bedre ESC for normale penger I den størrelsen.

Hvis man ønsker max ut av denne modellen, så må den moddes med servoer I haleflater og sideror. Samt både haleflate og finne avstives med innvendig karbonrør. Nesehjulet må styres av egen servo. Alt dette var forklart I detalj på TS sin side.

Beste flottører for denne modellen er ARC sine ABS flottører, eller samme flottører I EPO fra TS (hvis de fortsatt har noen igjen av de). De finnes I hverfall her: EPO floats for models 1.2-1.6 meter wingspan

Med disse flottørene tar den av på blankt vann bare ved å gi gass. De er mer enn store nok, siden modellen med flottører bare veier ca 3 kg. Har prøvd de selv.

RCModeller

Comment

Working...