Unconfigured Ad
Collapse
Dave Platt Focke Wulf
Collapse
X
-
-
Skal ta masse bilder
Wow, den var fin! Min blir betraktelig enklere, jeg har lyst å bli ferdig relativt fort og er den fin i lufta er jeg godt fornøyd.. Den er også perfekt for stor elektromotor som trekker skalapropell fra SoloSatser på å få inn to høyttalere for litt godt med bråk!
Cowlingen har jeg fått av Bob holman, den er visst til en Don Lien FW i samme størrelse, synes å huske han solgte den også til en forvokst Brian Taylor FW som han hadde blåst opp tegninger og deler til..
Har lyst å lage en A-3 eller A-4, men vet ikke helt om jeg klarer korte snuten uten for mye stress..En A-5 er sikkert fint dèt òg ( vet egentlig ikke hvor "gun hood`en" hører hjemme... men det betyr ikke så mye, den blir kul uansett )
StianComment
-
Comment
-
Nope, synes å huske jeg betalte 1500 for hub`en og et eller annet for bladene(det er nå fire år siden...)
Skal kikke litt på det, men spørs om jeg får til det nå mtp. høyttaler...får se.. må jeg lage kortere "gun-hood" da?
Ja du må bytte ut den stygge der!
Har kommet meg litt videre:
Jeg skal la de tre første profilen bli høyttalerkasse og bygge en kasse rundt de to motorstokkene for å få nok luftvolum til to høyttalere. området som er kledd på begge sider blir batteriene plassert. Tenker at jeg tar av hele bakre canopy for å komme til batterier
Det neste blir å kle inn sidene og fikse servooverføringer og halehjulsretract
Skulle gjerne begynt med vingen, men jeg ønsker å få profilene i midten og ut til retract i kryssfinèr. Vil også la bærerne stå i fire profiler fremfor to..og jeg har fått meg bærere som er 16x16mm.
StianComment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment