Unconfigured Ad

Collapse

Skalamodell av Agusta 109 med hjemmelaga mekanikk og rotorsystem.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ERJ
    • Aug 2007
    • 935

Auda!

Originally posted by tahustvedt
    For å se det på den lyse siden:

Hadde det ikke vært for at jeg har uflaks så hadde jeg ikke hatt flaks i det hele tatt.
    Fatt mot unge Hustvedt...Husk du har livet FORAN deg!

Du skal dog få med deg både min dype medfølelse og "kondolanse" for tapet
    av et enestående prosjekt. Et prosjekt jeg virkelig håper du fortsetter med!

Mvh Einar - med livet snart langt bak seg...

Comment

• Totto
      • Dec 2003
      • 406

Hei !

Utrolig synd Hustvedt ! Dette var et kjempeflott prosjekt og jeg regner med at du er igang igjen etter en stund når du har fått det litt på avstand. Det er ille når sånt skjer.

"Helikopteret er historie. Fullstendig most på andre turen med et Skookum SK360 stabiliseringssystem."

Jeg skjønner egentlig ikke hva du skal med et stabiliseringssystem når det funker svært bra uten. Både min Sea King 5 blads, Bell 412 4 blads flyr kjempebra uten noen form for noe sånt og min nye NH-90 4 blads modell virker stabil og god med kun mekanisk oppsett og litt miks i radio. Jeg vil helst ha så lite ekstra elektronikk mikk makk i modellene mine som mulig pga mulig feilkilde.

Lykke til videre iallefall med dine kommende prosjekter. Regner med at dette er på gang snart Stå på !
      Mvh
      Totto Dahle
      www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
      Medlem Agder Modellflyklubb

Comment

• tahustvedt
        • Feb 2004
        • 4601

Nå blir det jetfly en periode. Jeg har gått leiav å kræsje helikopter. Jeg moste 3D-heliet mitt for noen uker siden pga total PCM-lockout. Det viste seg at noen fløy isoporfly rett bortfor der jeg kræsja med heliet.

Comment

• Tintin
          • Jan 2005
          • 4631

Hmm, hadde sånne, en på ppm og en på pcm, kjøpte 2.4 Ghz og nå er 600'n klar for å testes ut igjen før den krabber inn i MD500E kroppen. 4 mottakere til ligger på Gardermoen og godgjør seg....

Comment

Working...