Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggetråd t-rex 500 pro dfc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    50 på alle verdier i th er en utrolig dårlig ide på alt større enn en mcpx mener jeg. Da kan du ikke autorotere. Du kan heller ikke bremse ned fart hvis motor stopper. Jeg anbefaler en ren linær pitchkurve i alle modes. Dvs 0-25-50-75-100. throttlecut er ikke for elektro, så ikke bry deg med den. Throttlehold er normalt på høyre side bak. Og jeg ville ikke flyttet den, da du skal ha automatikk på å slå den på hvis du krasjer.
    ---------------------------------------------
    Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
    Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
    Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
    Mikado logo 600 3D Vbar
    Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

    Comment


    • #92
      Håper min første test går bedre enn dette!!
      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

      Comment


      • #93
        1. Ha god plass.
        2. Få noen til å se over heli først. Iallefall få en god sjekk på att kontroller går rett vei, og att gyro kompanserer rette veien.
        ---------------------------------------------
        Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
        Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
        Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
        Mikado logo 600 3D Vbar
        Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

        Comment


        • #94
          Har ingen til å se over.. Så dette må jeg stå for selv! God plass skal jeg klare..
          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

          Comment


          • #95
            Noen som har prøvd dette? Eller har lignende å anbefale? http://www.rcbooya.com/align-500-series.html
            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

            Comment


            • #96
              Originally posted by Premium2006 View Post
              Noen som har prøvd dette? Eller har lignende å anbefale? http://www.rcbooya.com/align-500-series.html
              Brukte disse på min 600 Pro, fungerte meget bra det

              Comment


              • #97
                Originally posted by Premium2006 View Post
                Noen som har prøvd dette? Eller har lignende å anbefale? http://www.rcbooya.com/align-500-series.html
                Koster det samme på elefun
                Kjell Ove
                ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                Comment


                • #98
                  Ok. Har de på elefun kjøper jeg der!
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment


                  • #99
                    Ok. Har de på elefun kjøper jeg der!
                    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                    Comment


                    • Jeg har disse på min 500. Funker som bare det. Vil anbefale deg å bare bruke de bak, og beholde originale fester foran. (Det funker med disse foran også, men blir litt mer knot).
                      * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                      Comment


                      • Kjell Ove
                        ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                        Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                        Comment


                        • Første locktite test gjennomført!! Ingen kræsj! legger ved en liten snutt. Er filmet fra litt avstand..

                          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                          Comment


                          • Vet ikke om dere ser det, men når jeg gir litt throttle får jeg litt kick på halen. Den kommer tilbake,men føler ikke den henger helt med..
                            Er dette innstillinger som tail gain, eller er det for lav headspeed?
                            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                            Comment


                            • Hvilken throttlecurve flyr du med ?

                              Og har du programmert tail precomp på beastx
                              Rasmus Fauske
                              TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                              http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                              Comment


                              • Hørtes ut som litt lav headspeed.
                                Bfight 210
                                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                                Phoenix RC Club

                                Comment

                                Working...
                                X