Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking levering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Det jeg bestilte 22 juli kom i dag. sporingen var aldri synlig på posten
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #32
      Har kikket litt på en powerbox competition, men hvis det tar votter og vinter før den ankommer vet jeg ikke helt. Burde vel komme innen rimelig tid med DHL?
      Geir


      3D plane - 1D brain

      Comment


      • #33
        DHL tar 3-4 dager. Har bestilt på søndags kveld og fått pakken på døra onsdags ettermiddag. Bor på Nøtterøy i Vestfold.

        Comment


        • #34
          Det gikk fortere enn svint, det. Jeg bestilte også på en søndag. Levert på døra etter 3 dager Pakken var veldig godt emballert.
          Geir


          3D plane - 1D brain

          Comment


          • #35
            Dette gjelder alt, samme om du kjøper deler eller tjenester.
            Billig er crap, kvalitet koster men så får du det som loves.

            Skal man ha sendt noe "gratis" så kan man ikke forvente at de skal komme som olja lyn.
            DHL kjører 24 timer drift og lever av at pakken kommer raskt fra A til B til riktig tid og i.h.t. det kunden har betalt for.
            Last edited by Quadrocopter; 04-09-14, 19:11.

            Comment


            • #36
              Fikk faktisk en pakke sendt med billigste fraktmåte på litt over en uke. Men LiPo'en som tar sjøveien venter jeg fortsatt på, de får jeg kanskje til jul Fikk tilsendt en LiPo pakke tidligere i sommer, 4stk 5000mAh LiPo'er med Fedex og det tok 4 dager. Batteriene kom på 200kr stk + MVA og gebyret til fedex (kun 86kr).EMS shipping fra H-King betaler jeg aldri mer for, det blir enten Fedex eller DHL. Småting som jeg ikke trenger A.S.A.P. kjøper jeg fra Banggood eller diverse ebay sjapper, det tar alt ifra en uke til tre uker. Prøver å holde meg unna H-King, de har fått nok penger fra meg.

              Comment


              • #37
                Bestilte med "billigfrakt" 29/8 fikk pakken idag 5/9 er vel innenfor det.
                Terje syvertsen
                www.ModumModellSportklubb.com
                3dhs edge mintor 38
                C-arf edge dle 111 v3.
                C-ARF extra 330l da 100.

                Comment


                • #38
                  Så lenge pakken blir sendt fra Hong Kong så tar det ikke lange tiden. 10-14 dager for billig eller "gratis" frakt er kjapt, 21 dager er OK, over det så begynner det å bli kjedelig.

                  Comment


                  • #39
                    Har en 2-3 pakker i uka på vei fra Kina (for det meste eBay). Holder statistikk på hver av leveransene og det er bedrøvelig lesing. Snittet ligger på rundt 15 arbeidsdager.......

                    I senere tid har jeg begynt å bruke 3 bokstav speditører som leverer på under en uke med 100% sporing.
                    Dette koster noe mer, men livet og fly sesongen er for kort til å rote med aktører som kjører rundt på en ris-koker.
                    Last edited by Quadrocopter; 05-09-14, 17:58.

                    Comment


                    • #40
                      Hobbyking levering

                      Bestilte 4 stk 6s 3000mah batterier fra HK Europa på mandag 1. sept. Jeg hentet dem torsdag 4. sept (i går).

                      Samtidig har jeg fortsatt fem 6s 1200mah batterier på vei fra Kina. De ble bestilt i juni. Da sier jeg LOL!
                      Last edited by kristianwest; 06-09-14, 09:11. Reason: feil
                      Kristian Westgård
                      Nittedal

                      Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                      Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                      — Neil Armstrong

                      Comment


                      • #41
                        Nesten ingen som frakter LiPo med fly lenger bortsett fra Fedex, men det er begrensninger der også.

                        15 arbeidsdager med økonomipost fra Asia er ikke helt bortevekk, det er ganske normalt. Det tar fort 5 arbeidsdager å sende en pakke fra sørlandet til Finnmark. Pakkene i Asia sitter gjerne noen dager der før de blir sendt ut av landet, hvor lenge er avhengig av når du har bestilt, når butikken leverer pakken til posten og når neste fly går og sikkert er det også noe med plass(kan sikkert skje at pakken må vente til neste fly e.l.)

                        Comment


                        • #42
                          Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1410084462.758702.jpg
Views:	1
Size:	62.8 KB
ID:	609083

                          Sånn kan det føles.
                          Geir


                          3D plane - 1D brain

                          Comment


                          • #43
                            Bestilte i mai, eneste jeg får opp ved sporing er:
                            Sendingen er sendt fra avsenderland

                            30.07.2014 20:00, KUALA LUMPUR, Malaysia

                            Begynner å bli utolmodig nå ja
                            Run, live to fly, fly to live, aces high!
                            Erlend Larssen

                            Comment


                            • #44
                              Samme leksa her,
                              Sendingen er sendt fra avsenderland 08.08.2014 20:00 KUALA LUMPUR, Malaysia
                              Med litt flaks kommer det kanskje til jul??
                              Og den pakken inneholder bare 2 batterier til Fatsharkbrillene...

                              Comment


                              • #45
                                Håper dere har laget paypal claim før det gikk 45dager så dere enkelt får det refundert
                                Rasmus Fauske
                                TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                                http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                                Comment

                                Working...
                                X