Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking levering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg har også en pakke som forlot Kuala Lumpur 8 august på vei. Kan det være at de blir sendt med båt?

    Comment


    • #47
      Ikke umulig når det er batteri med
      Rasmus Fauske
      TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
      http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

      Comment


      • #48
        Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Eventuelt gi opp. Jeg bestilte batterier i juni. De er fortsatt ikke framme.
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • #49
          Bare å sende en klage via nettsiden så krediteres du etter en mnd
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #50
            For delayed orders shipped via Malaysia Post, if you have not received your parcels after 39 calendars days from the posted date. Please do the following:
            1) Check the delivery status of your parcel using your tracking number at the following tracking site below:
            Access Denied
            http://trackit.net/
            Track It - Отслеживание почтовых отправлений
            2) Contact your local post office or customs as your parcel might have been there waiting for you to claim;
            3) If you received no update by tracking your parcel delivery status and/or by contacting your local post office, please contact us. We will conduct a parcel investigation to track your parcel.
            Malaysia Post had to conduct random parcel inspection within the last 3 months due to the issue filed to airlines that they are shipping dangerous goods without any required markings. This incident has contributed to delivery delays. We have disabled Malaysia Post shipping and future orders will not anymore be affected.
            Please contact us immediately if you have not received your parcel after accomplishing steps above.
            Kontaktet de idag, de oppretter en sak med Malaysia Post og refunderer etter en mnd. hvis pakken er forsvunnet. Satser på det og bestiller på nytt. Ser ut som de har sluttet å bruke Malaysia Post nå.
            Run, live to fly, fly to live, aces high!
            Erlend Larssen

            Comment


            • #51
              Gikk på samme smellen selv. Sak er åpnet nå..... Jaja, får handle andre plasser istedet.
              ---------------------------------------------------------------
              Spectrum DX6i
              Med propellen på toppen: mcpx, mqx, JR Forza 450, T-Rex 150
              Med propellen i front: Blue Phoenix elektrifisert R.I.P, Multiplex Easystar II

              Comment


              • #52
                De siste leveringene jeg har fått derfra har kommet i god tid, ikke mer enn 2 uker, og det gjelder både vanlig pakke og rekommandert. Det er bare pakker som ble sendt med Malaysia Post som tar vinter og vår, og den tjenesten er fjernet. Nå er det kun FedEx man får velge for batteri.

                Comment


                • #53
                  Så batterier sendt med FedEx kommer tilsendt på normal tid?
                  Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

                  Comment


                  • #54
                    Har en bensinmotor på vei fra HK den ble bestilt i mai og er ennå ikke kommet. Sendte en etterlysning til de i dag så får en se. Men det er jo ikke bare fra Hk det kan skjære seg. Jeg sendte en glowmotor fra Bodø til Oslo 10.9 og den er ennå ikke kommet frem.
                    Den var sent som Norgespakke så er lit spent på hvordan Posten vil erstatte dette om den er kommet bort.

                    Comment


                    • #55
                      Posten erstatter bare etter sendingens vekt. De rotet bort en pakke med verdi på over 20000 for jobben min, og tilbød 400,- i erstatning.

                      Leste forøvrig på HK forumet at batterier blir sendt med båt som jeg antok høyere opp, her er svaret en bruker fikk fra Malaysia Post da han etterlyste pakken "Kindly be informed that your item RC009XX1170MY has been despatched out on 24 July 2014 via surface. Estimated delivery time is within 8-16 weeks." Så det er bare å vente, bare så j**** dritt at jeg bare tok med et batteri sammen med noen esc'er som var grunnen til at jeg bestillte. De hadde jeg jo hatt for lengst hadde jeg driti i batteriet

                      Comment


                      • #56
                        Gode tider for norske batteri selgere vil jeg tro nå ja. Får håpe det gjør enda litt til med prisene fremover, så er det blankt slutt på kina lipo for min del.
                        Ola G Bråten -77
                        Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                        Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                        3DHS Slick 89" Q80-8m
                        Jeti DS-16

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by OlaGB View Post
                          Gode tider for norske batteri selgere vil jeg tro nå ja. Får håpe det gjør enda litt til med prisene fremover, så er det blankt slutt på kina lipo for min del.
                          Hvor langt fra er vi på pris for å være aktuelle, evnt er det modeller du savner ?
                          Rasmus Fauske
                          TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                          http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by OlaGB View Post
                            Gode tider for norske batteri selgere vil jeg tro nå ja. Får håpe det gjør enda litt til med prisene fremover, så er det blankt slutt på kina lipo for min del.
                            Jeg synes norske priser er konkurransedyktige nå, tatt i betraktning frakt, mva etc. For noen år siden lå de jo på tregangen i pris.
                            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                            Anything worth doing is worth overdoing!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by rfauske View Post
                              Hvor langt fra er vi på pris for å være aktuelle, evnt er det modeller du savner ?
                              Allerede aktuelle, og jeg handler endel lipo i norge nå, men 10% til ned så tror jeg de aller fleste er ferdige med å handle lipo utenlands.
                              Ola G Bråten -77
                              Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                              Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                              3DHS Slick 89" Q80-8m
                              Jeti DS-16

                              Comment


                              • #60
                                Er vel nesten håpløst for Norske forhandlere å konkurere med HK når de fleste lurer seg unna momsen når de bastiler der.

                                Comment

                                Working...
                                X