Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking levering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    jeg får det problemet hver gang jeg prøver meg på lipo som er større enn 2200mah. har gjort det i lang tid.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #92
      Hvilken type shipping er billigst fra Korea?
      www.finsa.no/lan-pa-dagen/

      Comment


      • #93
        Er det nye tider fra HK ?
        Dette kommer opp ved betaling..

        Please be advised that you may be required to pay import tax and duty fees for your parcel on arrival in your country.
        If you fail or refuse to pay this import tax you understand that:
        1. Paying import tax is a legal requirement for importing goods into many countries* and HobbyKing are not responsible for additional fees charged.
        2. Your order will return all the way to our warehouse International warehouse situated in Hong Kong.
        3. You will only be refunded for the value of your goods minus the additional shipping cost for returning your item to our warehouse.
        4. This return shipping price can be up to 3x HIGHER than the initial shipping cost as FedEx do not offer discount rates on return shipments.
        5. The value of orders to Norway, Brazil and South Korea must be declared at 100%


        * If you are unsure if you are required to pay import tax in your country, please visit your government's taxation website or your local customs office for more information.
        I have read and agree to these terms and conditions
        [ Yes ] [No ]
        Svein-Tore Gundersen

        Graupner MC32 Hott V2
        Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
        Sbach 342 DA 50
        3dhs Slick 89 Elektro
        Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
        Jet Legend F-15 (simjet 3000)
        Retrojet 75 (Simjet 1910)
        Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
        Byron Corsair

        Comment


        • #94
          Hvis du bestiller batterier som leveres med FedEx så får du denne meldingen.

          Comment


          • #95
            Bestilte 5 nye lipo batterier på mandag og de kom på døren i dag. (torsdag) Storfornøyd
            Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
            SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

            Comment


            • #96
              Originally posted by Bergersen View Post
              Bestilte 5 nye lipo batterier på mandag og de kom på døren i dag. (torsdag) Storfornøyd
              Bestilte du da fra HobbyKing i asia eller en av de andre varehusene deres?
              Jeg får fortsatt ikke bestilt batterier fra asia-avdelingen og på direkte spørsmål via chat'en sier de at de beklager men jobber med saken. Slik har det vært siden tidlig i høst.
              Mvh
              Morten Aase

              Comment


              • #97
                Jeg fikk batterier fra hk asia i går.
                Fedex. Bestilt for 1 uke siden.
                Kjetil
                oops: . . ! . .

                http://www.vingmfk.com

                Comment


                • #98
                  Ikke for å gni det inn, men jeg bestilte noen batterier i forrige uke fra HK, og de ble levert av FedEx igår. Det var 1X 6S 3300 og 3X 2s 3300.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Karmann View Post
                    Bestilte du da fra HobbyKing i asia eller en av de andre varehusene deres?
                    Jeg får fortsatt ikke bestilt batterier fra asia-avdelingen og på direkte spørsmål via chat'en sier de at de beklager men jobber med saken. Slik har det vært siden tidlig i høst.
                    Det vet jeg ikke....bare gikk inn på hobbyking.com og bestilte Valgte ikke noe spes. Kan det stemme at det kom fra international warehouse? Det var 5 stk Turnigy nano-tech 3c 850 batterier, ble levert av Fedex.
                    Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
                    SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

                    Comment


                    • Så bra for dere da. For meg er det ikke fysisk mulig å få bestilt batterier fra HK uansett. Og som sagt, på direkte spørsmål så sier de at de innser de har et problem og ikke kan sende til Norge, men jobber med saken.....og det har de gjort i månedsvis. Artig å bli jugd mitt i trynet.

                      Prøvde igjen akkurat nå og det går fortsatt ikke. Som dere ser er det 1stk 3S500mah det er snakk om på totalt 95g......

                      Unable to ship this parcel to your country due to size/weight.
                      Your order is either too large, or too heavy for shipment to your country.
                      Please see the table below to understand what's permitted by your countries postal system.
                      Your order To country: NORWAY
                      Cart weight: 95g
                      Total Length 60
                      Total Size 160mm(L+W2+H2)
                      Qty Product name Weight Size
                      1 Turnigy 500mAh 3S 20C Lipo Pack 95g 60x17x32mm
                      Last edited by Karmann; 12-02-15, 19:07.
                      Mvh
                      Morten Aase

                      Comment


                      • Rart, jeg prøvde og legge inn det batteriet nå og får ikke noe beskjed om at jeg ikke kan bestille det

                        Har du prøvd og bestille fra en annen pc eller lage deg en ny brukerkonto der?
                        Last edited by Bergersen; 12-02-15, 20:06.
                        Align T-Rex 500 DFC PRO w/Microbeast
                        SAB Goblin 500 w/Brain/Scorpion/SK/HW

                        Comment


                        • Og jeg har akkurat sitti i nye 30min og chatta med de og har blitt servert samme pisset om igjen og om igjen.....
                          De jobber med saken og kan ikke se noe feil fra dere side selv om jeg gjentatte ganger sa til de at andre nordmenn får bestilt mens jeg ikke får lov. "Løsningen" deres var at jeg skulle få en annen til å bestille for meg.......kjøtthuer.

                          Etter å ha lagt igjen drøyt $8000 der de siste årene ser det altså ut til at jeg må finne meg ei annen kinasjappe. Forslag?
                          Last edited by Karmann; 12-02-15, 20:14.
                          Mvh
                          Morten Aase

                          Comment


                          • Dekker fedex hele norge?
                            Alt av lipo går med FedEx.
                            Hvis fedex ikke leverer der du bor så går det jo ikke.
                            Kjetil
                            oops: . . ! . .

                            http://www.vingmfk.com

                            Comment


                            • Originally posted by kjetilmh View Post
                              Dekker fedex hele norge?
                              Alt av lipo går med FedEx.
                              Hvis fedex ikke leverer der du bor så går det jo ikke.
                              Har mottatt hundrevis av pakker fra dhl, fedex og ups i flere år så det kan umulig ha blitt et problem nå.
                              Mvh
                              Morten Aase

                              Comment


                              • Har du prøvd å slette cookies og midlertidige filer, evt. prøvd en annen browser?

                                Comment

                                Working...
                                X