Ja det siste bildet der er riktig. Du har nemlig flere utganger på strømforsyninga i tilfelle du har flere ting som skal ha strøm.
Unconfigured Ad
Collapse
Byggetråd CNC Router
Collapse
X
-
Comment
-
Har en sikring til hver motor(driver).
Grunnen til at jeg lasket to utganger på poweret var bare at jeg ville fordele belastningen litt, og ikke hadde planer om å bruke utgangene til noe annet. Det var sikkert ikke nødvendig...TerjeComment
-
Den nye strømforsyningen leverer 32,8 Volt, og kretskortet skal ha max 32V, går dette bra?
Det står jo at strømforsyningen skal levere 32 - 42V og leverer i praksis 32,8 - 41,4V
Mvh Robert.Comment
-
Og enda et sp.mål, er det noen som vet om en sjappe der de selger disse kabel beltene i metervare?
Mvh Robert.Comment
-
Har sett mange som har, men de er ikke så lange.. Så skulle helst ha hatt noen tynne små søte..
Mvh Robert.Last edited by Vegabond; 01-08-09, 11:35.Comment
-
Har du sjekket på www.rsonline.no ?
Comment
-
Denne siden var ikke dum, men jeg har litt problemer og finne lengden på de kjedene...
Mvh Robert.Comment
-
Hei Nitrov!
Denne siden var ikke dum, men jeg har litt problemer og finne lengden på de kjedene...
Mvh Robert.
mvh UllT-rex ccpm (den gule) (solgt)
Raptor 50 se ccpm Favoritten, selger den aldrig
Raptor 90se (solgt)
Extra 300 . (kontainer mat)
Mini funtana ( Peis varme )
Protech Cessna 182Comment
-
Da blir det sikkert en bestilling om ikke så lenge..
Kurrant side, får håpe at logistikken er like bra
Mvh Robert.Comment
-
Maskinen er så og si ferdig, den er i fullt kjør, men skal legge om litt kabler og slikt småplukk fram i tid. Skal også gjøre noen forandringer på Z-aksen neste år.
Mvh Robert.Comment
-
Hei.
Jeg lurer på en ting. Er det noen i Norge som holder kurs i Artcam? og er det noen som vet om det finnes noen i Trondheim?
Mvh Robert.Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment