Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg får ikke svar på noen mail til cnc-plus angående kress fresen.
Noen som har noe annet forslag?
Jeg søker på nett, men finner egentlig ingenting. Skjønner ikke hvorfor....
Skal innrømme at skrivinga mi ikke er den beste. Og jeg skjønner de som eventuelt blir irr på dette, men jeg orker desverre ikke og pugge norsk gramatikk nå, når jeg ikke "gadd" på skolen. Noen nevnte også at man bør skrive rett pga av at når man søker, så finner man ting lettere når folk har skrevet rett.
Tilbake til temaet. Skal sende de en mail om ikke han jeg snakket med før idag, ikke svarer snart.
Jeg tenkte og kjerne borre i profilen som ligger under bordet, slik at jeg bare kan "stappe" lageret inn i den. Andre enden blir det benyttet aluvinkel 100X100 for og feste lageret i.
Ikke skyt meg om jeg tar feil, er en stund siden fysikktimene.. men når man snakker om kjøling så er jo det enkelt forklart bortføring av varme, ikke tilførsel av "kulde" :P
Men ja, kopper vil være bedre egnet enn alu...
Eivind Hansen
~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~
Da har postmannen kommet med Kress 1050 fresen min
Kjøpte også collets (hylser) ifra 1-10mm i samme slengen.
Fresen og hylsene ble samlet sum på 3406,50.-
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment