Unconfigured Ad
Collapse
Byggetråd CNC Router
Collapse
X
-
T-rex ccpm (den gule) (solgt)
Raptor 50 se ccpm Favoritten, selger den aldrig
Raptor 90se (solgt)
Extra 300 . (kontainer mat)
Mini funtana ( Peis varme )
Protech Cessna 182Comment
-
Comment
-
Bruker Vectric cut3d for det meste.
har muligheten til å bruke solidcam inimellom, skulle ønske de solgte hobbylisenser med overkommelige priser for slike som oss.T-rex ccpm (den gule) (solgt)
Raptor 90se (solgt)
-
Sant det, sjekket prisen på Aspire, og det kostet rundt 13.000.-
Da er det ikke verdt det.
Men finnes det ikke noe gratis enkelt slikt program da?, finnes jo flere tegneprogrammer som er gratis.
Mvh Robert.Comment
-
tror de fleste som lager slike programmer baserer på komersiell produksjon. skal man tjene penger så skal det koste.T-rex ccpm (den gule) (solgt)
Raptor 90se (solgt)
-
Aspire er det mest avanserte innen både 2D og 3D. Cut 2D er det enkleste for 2D-arbeid, og Cut 3D er det enkleste for 3D-arbeid. Cut 2D lar deg gjøre noe begrenset tegning også tror jeg.Comment
-
kan muligens være lurt å sjekke artcam også. virker ganske lovende, minner mye om aspire.T-rex ccpm (den gule) (solgt)
Raptor 90se (solgt)
-
Jeg har Artcam, har ikke prøvd det så mye, plages med og finne tutorials til de fleste programmer. Finner alltis noe på hjemmesiden deres, men ikke helt fra begynnelsen av. Bare for de litt viderekommende.
Mvh Robert.Comment
-
prøv et søk på youtube pleier å finnes en del videoer der som kan være nyttingT-rex ccpm (den gule) (solgt)
Raptor 90se (solgt)
-
Sant det. Må jo frese noen timer for og tjene inn dette da..
Har sett litt på youtube, bare litt kjedli at det ikke er så bra kvalitet på mange av videoene.
Mvh Robert.Comment
-
Hei,
Rart jeg aboerer på denne tråden din, men har ikke fått mail om at du har skrevet sånn ca 30 innlegg siden sist jeg var her!
Når det gjelder program, jeg bruker Sketchup og meshcam. ikke en ideell løsning men til under 1000 kr kan jeg leve med det.
mvh
ChrisComment
-
Abonenten kan ikke nås!, send en mail til moderator og hør med han, jeg abonerer ikke på noen tråd selv, så jeg kan ikke hjelpe deg.
Koster meshcam under 1000.- for programmet?
Mvh Robert.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment