vedkommende er ikke hengt ut her med navn.Navnet til vedkommende dukket opp i eit innlegg,men vart slettet etter noen få timer.Bar noen få brukere av forumet her har snappet opp navnet her.men eg har svart ærlig på snart 50 PM'r der folk spør om navnet til vedkommende,slik att dei ikke havner i samme uføret.Så hva er forskjellen her da? vil folk vite navnet så får dei tak i det på en eller annen måte uansett.Så eg ser ikke på denne tråden som en gapestokk i det hele tatt, så lenge ikke navnet til vedkommende ligger her til spott og spe.
etter all info om vekommende eg har mottatt på PM, muntlig, på tlf og ved direkte kontakt med personer som har opplevd "bedriftene" til vedkommende,så synes eg det er på sin plass og advare/informere rc norge om det som foregår rundt vedkommende.
Eg har snart nok stoff til en bok,så det som kommer fram her i denne tråden er bare toppen av eit isfjell.
etter all info om vekommende eg har mottatt på PM, muntlig, på tlf og ved direkte kontakt med personer som har opplevd "bedriftene" til vedkommende,så synes eg det er på sin plass og advare/informere rc norge om det som foregår rundt vedkommende.
Eg har snart nok stoff til en bok,så det som kommer fram her i denne tråden er bare toppen av eit isfjell.
Comment