Unconfigured Ad

Collapse

Ønsker andre sin mening om denne hendelsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • elektrodude
    • Sep 2006
    • 1342

vedkommende er ikke hengt ut her med navn.Navnet til vedkommende dukket opp i eit innlegg,men vart slettet etter noen få timer.Bar noen få brukere av forumet her har snappet opp navnet her.men eg har svart ærlig på snart 50 PM'r der folk spør om navnet til vedkommende,slik att dei ikke havner i samme uføret.Så hva er forskjellen her da? vil folk vite navnet så får dei tak i det på en eller annen måte uansett.Så eg ser ikke på denne tråden som en gapestokk i det hele tatt, så lenge ikke navnet til vedkommende ligger her til spott og spe.
    etter all info om vekommende eg har mottatt på PM, muntlig, på tlf og ved direkte kontakt med personer som har opplevd "bedriftene" til vedkommende,så synes eg det er på sin plass og advare/informere rc norge om det som foregår rundt vedkommende.
    Eg har snart nok stoff til en bok,så det som kommer fram her i denne tråden er bare toppen av eit isfjell.
    Alt som kan fjernstyres.
    ---------------------------------------------
    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
    Steinar Kvarme.

Comment

• stg
      • Dec 2005
      • 390

Da er navnet på denne personen på nytt lagt ut,#86 ,er vel på tide å stenge denne tråden....
      Svein-Tore Gundersen

Graupner MC32 Hott V2
      Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
      Sbach 342 DA 50
      3dhs Slick 89 Elektro
      Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
      Jet Legend F-15 (simjet 3000)
      Retrojet 75 (Simjet 1910)
      Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
      Byron Corsair

Comment

• bjeff
        • Jul 2007
        • 2010

Originally posted by elektrodude
        vedkommende er ikke hengt ut her med navn.Navnet til vedkommende dukket opp i eit innlegg,men vart slettet etter noen få timer.Bar noen få brukere av forumet her har snappet opp navnet her.men eg har svart ærlig på snart 50 PM'r der folk spør om navnet til vedkommende,slik att dei ikke havner i samme uføret.Så hva er forskjellen her da? vil folk vite navnet så får dei tak i det på en eller annen måte uansett.Så eg ser ikke på denne tråden som en gapestokk i det hele tatt, så lenge ikke navnet til vedkommende ligger her til spott og spe.
        etter all info om vekommende eg har mottatt på PM, muntlig, på tlf og ved direkte kontakt med personer som har opplevd "bedriftene" til vedkommende,så synes eg det er på sin plass og advare/informere rc norge om det som foregår rundt vedkommende.
        Eg har snart nok stoff til en bok,så det som kommer fram her i denne tråden er bare toppen av eit isfjell.
        Du bekreftet navnet i et innlegg. Ikke snakk om at du ikke har bidratt til gapestokk, for det la du opp til fra starten. Jeg ville KANSKJE vært skikkelig furten om jeg var deg, men uansett spurt meg selv: er det verdt det? Det er snakk om noen tusen kroner, og det kan ikke måles mot et liv. Nå, hvor mange andres fly/helier han ødelagt? Fem? Ti? Hundre? Tusen? Under hvilke forhold? Røsker han senderen fra folk? Er han bannlyst fra Østlandet? Kommer torpedoer fra Thailand ens ærend til Oslo for å ta han? Stjeler han iskrem fra barn og pisker hunder?
        Anders Eiebakke
        90078513

Comment

• elektrodude
          • Sep 2006
          • 1342

Uff ser det eg og nå.Må vist lese tråden min bedre eg og.det er bare å stenge tråden om moderatorer mener det er fornuftig,den har vel gjort nytten sin nå,og eg har fått svar på det eg spurte om i første innlegg.
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

Comment

• Brumm
            • Apr 2008
            • 1816

Eller enda bedre - slett hele tråden.. Tror ikke det er så mange som kommer til å savne den..
            Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

• Holger
              • Feb 2006
              • 734

Takker Bjeff, for din redegjørelse.

Da stenges tråden og livet går videre!
              Anders Bruneberg
              Raufoss

Comment