Unconfigured Ad
Collapse
Ønsker andre sin mening om denne hendelsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det hadde vært topp om dere kunne fortsette å diskutere sak, i steden for å pense det inn mot enkeltpersoner. Som det nevnes så er det ikke alt som nødvendigvis hører hjemme på et forum.Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
-
Kritikkverdig å henge ut folk ja. Spesielt når elektrodude har sagt at det ser ut til å ordne seg etter at han tok kontakt med fyren.
Kjenner litt til personen som er nevnt og når han stikker innom løper mange bort til han og får tips og råd. Det er vel ikke mulig å telle antall fly/helikopter han har hjelpt folk å sette opp på sekunder. Dyktig fyr som gir mye. (Min erfaring)
Mine doninger får han låne når som helstComment
-
Ja det sporet litt av her når det dukket opp navn.Eg var litt for sein,så eg rakk ikke å si att eg ikke ønsket personen navngitt selv om noen klarte å gitte seg til hvem dette er.Men ser att navnet er fjernet i ettertid.vi får gi gubben en sjangse til å ordne opp.Men om noen absolutt vil vite navn,så svarer eg ærlig på pm.
Men om han derimot ikke ordner opp så havner nok navnet rundt i hele verden,med en advarsel om hvilken bedrifter denne gubben bedriver.Youtube er jo eit egnet media til det formålet.Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
-
Hei Folkens
Av erfaring så ligger denne tråden nå an til å utvikle tempererte diskusjoner, Diskusjoner som går på enkeltpersoner. ( I dette tilfellet, personer som ikke benytter forumet med fullt navn)
Jeg ber instendig om at skaren av modellflygere lar dette ligge.
Konsekvensen blir stenging av tråden!Anders Bruneberg
RaufossComment
-
-
Fikk ny propell av han for en stund tilbake,det er alt.Har snakket med han på tlf,og hatt kontakt på mail.han sier han har "satt folk på saken" her i norge som skal ordne med kropp og greier.Han er jo selv i Tailand eller rundt der.Siste mailen eg fikk av han skrøyt han av att han hadde blitt far der nede,og att han var testpilot på noen nye Kasama prototyper 90 size.Dette var i midten av februar,har ikke hørt noe siden.Er lei hele greia med røverhistorier, mail og telefoner,så det blir vel å handle seg nytt fly av egen lomme
har fått såpass med innspill på PM fra folk her om hvordan dette kommer til å ende,så eg har nok gitt opp å få noe mer en den propellen.Tror han kan drite i å få flykompiser på voss etter dette.Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.Comment
-
Synd med flyet ditt føler med deg .....
I vår klubb er regelen når man spør så betaler man for eventuelle havari, men om piloten spør om hjelp etc som gjør at du må ta over kontrollen er det eier av flyets lommebok det går utover om det går gale..Oi en perfekt landingComment
-
Det er en fornuftig regel Obelix! Og sånn det bør være spør du meg!Lars Henrik Kjølberg
http://www.flickr.com/photos/larshkj/
Klubber:
Jets of Norway
Nittedal modellflyklubbComment
-
Vi har vel sett det før....
Og nå som det er plitt så populært å støtte hverandre når "uforutsette" ting skjer, så vil jeg oppfordre deg til å gi ditt kontonummer til de som sender deg en PM angående det.
100 spenn kommer ifra meg, så heng dere på å trøst en kompisMvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.Comment
-
-
begynner denne tråden å vri seg i feil retning?
Fra å være et helt greit spørsmål om jus, etikk og moral, så begynner det nå å ligne på regelrette personangrep på folk uten bevis, eller dom å vise til. Mulig det bare er jeg som er hårsår her, men dette synes jeg hører hjemme på PM, mail eller i kaffekroken, ikke her på et åpent forum.
Jeg vet INGENTING om denne saken, men dette er uansett ikke en sunn vinkling på spørsmålet fra fra trådstarter.
Det er min mening.
Jeg kunne godt ha tenkt meg å sendt 100kr i u-hjelp til Voss. Moralsk sett klarer jeg ikke det fordi jeg mener at fyren burde ordne opp for seg rett og slett.
Jeg låner ALDRI bort flyene eller heliene mine, unntatt til veldig gode kompiser som jeg kjenner godt som jeg vet gjør opp for seg.
I denne saken hadde jeg faktisk vurdert politianmeldelse.....Christen
http://jetsofnorway.com/Comment
-
Dette er jo helt utrolig!! trodde ikke eg skulle få oppleve noe slikt.Sitter med klump i halsen og skriver dette etter å ha lest mine PM, der flere av dere spør om mitt kontonummer for å donere noen shilling til nytt fly.Sier bare tusen tusen takk for omtanken,og sender kontonummer på pm til dei som spør om det.Og uansett hvor stor summe det blir av det så klarer det ikke å måle seg med den følelsen eg sitter med her nå, att det fremdeles finnes folk som bryr seg her i verden. Takk igjen.Alt som kan fjernstyres.
Steinar Kvarme.Comment
-
Er veldig enig med deg, men dette har utviklet seg akkurat som jeg hadde trodd. Da mener jeg saken om det vraka flyet, det er hverken overraskende eller uventet.... desverre.
Jeg kunne godt ha tenkt meg å sendt 100kr i u-hjelp til Voss. Moralsk sett klarer jeg ikke det fordi jeg mener at fyren burde ordne opp for seg rett og slett.
Jeg låner ALDRI bort flyene eller heliene mine, unntatt til veldig gode kompiser som jeg kjenner godt som jeg vet gjør opp for seg.
I denne saken hadde jeg faktisk vurdert politianmeldelse.....
Men det er nok mer privatrettslig enn en politisak. En politisak hadde det først blitt dersom han "rettsstridig forføyer over en annens løsøregjenstand" som det heter. I dette tilfellet fikk han låne flyet. Moralsk sett er det uansett bånn i bøtta.Geir
3D plane - 1D brainComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment