Når jeg leste om denne saken ifjor, og la ut navnet på vedkommende pilot, var jeg i det litt "onde" hjørnet. Men jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, slik at det er sagt. Fikk vel 50 PM'r fra folk som ville vite navnet, så de kunne unngå slike hendelser.
I de tilfellene jeg vet om der denne personen har gjort liknende ting, har han ikke gitt en skru en gang som erstatning. Og når noen sier han er hjelpsom med å sette opp fly og heli, så skulle han ha x antall hundre lapper for å "kikke" på heliet mitt.
En dag slår vel noen på senderen sin mens mannen flyr go heliet sitt, og så blir det en chickendans av de sjeldne. Man kan jo håpe.
Slenger meg på kronerullinga her, og sender en PM til Elektrodude.
God helg.
I de tilfellene jeg vet om der denne personen har gjort liknende ting, har han ikke gitt en skru en gang som erstatning. Og når noen sier han er hjelpsom med å sette opp fly og heli, så skulle han ha x antall hundre lapper for å "kikke" på heliet mitt.
En dag slår vel noen på senderen sin mens mannen flyr go heliet sitt, og så blir det en chickendans av de sjeldne. Man kan jo håpe.
Slenger meg på kronerullinga her, og sender en PM til Elektrodude.
God helg.
Comment