Unconfigured Ad

Collapse

Ønsker andre sin mening om denne hendelsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eagle
    • Jan 2006
    • 1299

Når jeg leste om denne saken ifjor, og la ut navnet på vedkommende pilot, var jeg i det litt "onde" hjørnet. Men jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, slik at det er sagt. Fikk vel 50 PM'r fra folk som ville vite navnet, så de kunne unngå slike hendelser.

I de tilfellene jeg vet om der denne personen har gjort liknende ting, har han ikke gitt en skru en gang som erstatning. Og når noen sier han er hjelpsom med å sette opp fly og heli, så skulle han ha x antall hundre lapper for å "kikke" på heliet mitt.

En dag slår vel noen på senderen sin mens mannen flyr go heliet sitt, og så blir det en chickendans av de sjeldne. Man kan jo håpe.

Slenger meg på kronerullinga her, og sender en PM til Elektrodude.

God helg.
    Knut Erik
    But it flies, so who cares??
    www.torqueroller.com
    Steikje galen
    www.skalamodellflyklubb.no
    www.teamflyingcircus.com

Comment

• elektrodude
      • Sep 2006
      • 1342

Da skjer det flere positive ting her faktisk.fikk en mail i kveld fra Roger på ELEFUN,han hadde lest tråden her og Elefun ville gi meg en 40% TT yak54 med flere tusen i prisreduksjon.
      Så eg har takket ja til tilbudet.Så da er det på gang en ny Yak

Så atter en gang viser Elefun hva dei står for, HURRA FOR ELEFUN.
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

Comment

• tahustvedt
        • Feb 2004
        • 4601

Supert!

Får jeg låne den når den er ferdig?

Comment

• Holger
          • Feb 2006
          • 734

Det ligger vel litt i kortene hva som ble utfallet, men kan trådstarter si noe om hva som skjedde i slutten av prosessen i forhold til han som lånte flyet?
          Anders Bruneberg
          Raufoss

Comment

• elektrodude
            • Sep 2006
            • 1342

Originally posted by tahustvedt
            Supert!

Får jeg låne den når den er ferdig?
            NEI. Men du kan få låne den gamle yak'n og en 5L dunk med lim

Kan skrive litt om hva som har blitt sagt og skrevet mellom meg og yak dreperen.
            "dreperen" hadde tatt kontakt med Elefun om levering av ny kropp.Dei kunne ikke levere den før i Januar 09 så det vart for lenge å vente syntes han.Eg ringte igjen til "dreperen" etter noen uker og purret på han."Dreperen"sa han hadde gode kontakter i Sverige som skulle levere kropp mye raskere.Eg Ringte igjen etter noen uker og lurte på hvor kroppen ble av."Dreperen" var då på eit eller annet stevne i norge og fløy jet,så han babblet i vei om dette,og var ikke serlig interisert å snakke om denne Yak'n.men den var rett rundt hjørnet nå.dette var i Desember 08.
            I slutten av Januar sendte eg mail og lurte på hvordan dette gikk.fikk straks en mail tilbake om att hadde blitt far der nede i Thailand og att han fløy heli og blablabla.Sendte mail til han igjen etter en stund, med spørsmål om han snart skulle ordne opp for seg.fikk til svar att han hadde satt folk i norge på saken så han visste ikke hvordan det gikk!!Så nå gidder eg ikke mer,så da ble vel utfallet akkurat slik som HAN ønsket det,att eg gikk lei til slutt.
            Alt som kan fjernstyres.
            Steinar Kvarme.

Comment

• Holger
              • Feb 2006
              • 734

pokker så leit med slike folk.......godt det ordner seg for deg nå ihvertfall.

Takk for info!
              Anders Bruneberg
              Raufoss

Comment

• bjeff
                • Jul 2007
                • 2010

Ehh... jeg syns stakkarsliggjøringen av det flyets eier begynner å bli drøy. Og jeg fatter ikke hva evt unger i Thailand har å gjøre med saken.
                Last edited by bjeff; 15-03-09, 02:20.
                Anders Eiebakke
                90078513

Comment

• Eagle
                  • Jan 2006
                  • 1299

Originally posted by bjeff
                  Ehh... jeg syns stakkarsliggjøringen av det flyets eier begynner å bli drøy. Og jeg fatter ikke hva evt unger i Thailand har å gjøre med saken.

Og jeg fatter ikke hva du mener med det innlegget??
                  Knut Erik
                  But it flies, so who cares??
                  www.torqueroller.com
                  Steikje galen
                  www.skalamodellflyklubb.no
                  www.teamflyingcircus.com

Comment

• Holger
                    • Feb 2006
                    • 734

Har du lest hele tråden bjeff?

Hvis du har tenkt å hive deg på en bølge av sarkasme og spydigheter så slenger du på navnet ditt, enkelt og greit.

Lar innlegget ditt stå til spott og spe for deg selv!
                    Anders Bruneberg
                    Raufoss

Comment

• jan-t
                      MaxFactor
                      • Dec 2007
                      • 382

Kjipt å lese elektrodud, at du mista flyet ditt....
                      Meget snilt av Elefun og gi deg en hyggelig pris på et nytt et...

Vet hvem dette dreide seg om... Ikke gi deg, før du får penga dine...
                      Er ikke første gang, denne personen gjør sånt..
                      Seinest i sommer var det noen som kom fra thailand og lettet etter denne personen rundt i oslo området.. Fordi han hadde knust et ekstremt dyrt fly... Og hadde stikket av etter på...
                      At han skriver at han test flyr for kasama er bare tull. Mannen er full av tull prat.
                      Han har aldri test flyd noe for en fabrikk.
                      Kunn en STOOOOR lyst løgner hele personen...
                      Er vel en grunn til at denne personen er banlyst i ALLE klubber på østlandet. Han har blitt nekta agang over alt... Ingen som vill ha noe med han å gjøre...

Han er slu og sleip som en ål....

Så ikke gi deg, før han gjør opp for flyet.......
                      Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                      Viking-Smackdown.com

Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                      PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

Jerofuel
                      Lynx Heli Innovations

Comment

• jj
                        • Nov 2002
                        • 1327

Originally posted by jan-t
                        Kjipt å lese elektrodud, at du mista flyet ditt....
                        Meget snilt av Elefun og gi deg en hyggelig pris på et nytt et...

Vet hvem dette dreide seg om... Ikke gi deg, før du får penga dine...
                        Er ikke første gang, denne personen gjør sånt..
                        Seinest i sommer var det noen som kom fra thailand og lettet etter denne personen rundt i oslo området.. Fordi han hadde knust et ekstremt dyrt fly... Og hadde stikket av etter på...
                        At han skriver at han test flyr for kasama er bare tull. Mannen er full av tull prat.
                        Han har aldri test flyd noe for en fabrikk.
                        Kunn en STOOOOR lyst løgner hele personen...
                        Er vel en grunn til at denne personen er banlyst i ALLE klubber på østlandet. Han har blitt nekta agang over alt... Ingen som vill ha noe med han å gjøre...

Han er slu og sleip som en ål....

Så ikke gi deg, før han gjør opp for flyet.......
                        Ditt siste innlegg er nok ikke basert på fakta. xx er overhode ikke bannlyst i "ALLE klubber på Østlandet".
                        Jeg vil ikke at min klubb skal draes inn i dennne skittentøysvasken uansett hva som er gjort eller ikke.
                        Last edited by jj; 15-03-09, 18:29.
                        Jo Grini
                        http://vimeo.com/jojoen
                        http://www.youtube.com/jojoenno
                        http://www.jojoen.no/

Comment

• elektrodude
                          • Sep 2006
                          • 1342

Originally posted by bjeff
                          Du får lese hele tråden så forstår du samenhengen her.Denne tråden dreier seg ikke om "stakkars meg" lenger.det dreier seg om å OPPLYSE rc miljøet i norge om hvilken bedrifter denne gubben bedriver,slik att ikke andre går i samme fella, som 4 FIRE eiere av store fly gjorde i år 2008.Dette med unger i Thailand har ingenting med Yak'n min å gjøre.Men eg fikk spørsmål her om eg ville fortelle litt om hendelseforløpet i sluttfasen av kontakten med "yakdreperen"Og når eg sender mail til han og vil snakke om Yak'n min, og han vil heller snakke om unger i Thailand så synest eg att det må vere med i teksten her for å få helhet i hvordan han behandler saken.Eg kan også sitere hva eg svarte på den mailen.

Sitat: Gratulerer som nybakt far.Håper det står bra til med både mor og barn.Du vil merke nedgang i flytiden din nå når du er blitt bleieskift arbeider men lykke til som småbarns far. Sitat slutt.

Har lyst til å legge til att eg har faktisk syns synd på meg selv en stund oppi dette,men det har gått over nå
                          Alt som kan fjernstyres.
                          Steinar Kvarme.

Comment

• bjeff
                            • Jul 2007
                            • 2010

Originally posted by Holger
                            Har du lest hele tråden bjeff?

Hvis du har tenkt å hive deg på en bølge av sarkasme og spydigheter så slenger du på navnet ditt, enkelt og greit.

Lar innlegget ditt stå til spott og spe for deg selv!
                            Navnet mitt er Anders Eiebakke, og jeg surfer ikke på bølger av sarkasme og spydigheter. Jeg reagerer tvert imot på at forumet av og til utarter til gapestokk. Jeg beklager at jeg såret noen (og det er uansett useriøst å poste etter en relativt fuktig tur på byen, my bad).

Jeg er ikke i tvil om at han som grusa flyet har en moralsk plikt til å stille opp for trådstarter, bare så det er sagt. Her har selvsagt også trådstarter selv et ørlite ansvar, som han også har beskrevet. Noen har trukket inn juss og politi, men det er det ingen grunn til. Han som er grundig uthengt har jo ikke gjort noe straffbart, men de fleste er enige om at han viser slett moral.

Jeg ser som sagt ikke poenget med å trekke inn personlige opplysninger på forumet. Meningen var å gå imot spydigheter, men jeg skulle ordlagt meg på en annen måte.

Dersom vedkommende det er snakk om har for vane å harve over hangaren til folk uten å gjøre opp for seg, så er jeg enig i at det er OK å si fra offentlig. Dersom det ikke er slik, så er det kanskje injurierende å påstå det. Det må være ganske traumatisk å oppleve at en blir omtalt på denne måten, så faktum bør være krystallklart, for å si det sånn.
                            Anders Eiebakke
                            90078513

Comment

• jijohans
                              • Dec 2005
                              • 1169

Godt at dette ordnet seg tilslutt iallefall...
                              Og navnet på "dreperen" kom iallefall frem...
                              -Jim Johansen-
                              Flyklart:
                              Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
                              Under construction:
                              Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

Comment

• Outlaw
                                • Feb 2006
                                • 348

Hei-
                                Litt forbausende egentlig at denne tråden ikke er stengt, da grensen for udokumenterte påstander og personangrep mot en navngitt norsk modellflyger vel er overskredet.
                                NB: Merk at jeg IKKE vil ta offentlig stilling til denne saken eller dens involverte parter, men kun peke på at diskusjonen har passert et lavmål.
                                Er det en gapestokk vi ønsker på dette forumet?
                                Richard B.
                                Last edited by Outlaw; 15-03-09, 16:56.

Comment

Working...