Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme Flight Yak 110"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Du lager vel full review på denne? Har selv vurdert flere ganger.
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Ja det kan jeg vel. Er ikke så mye jobb med denne

      Da har jeg testet. Og mye av vibrasjonene ble borte, men ikke alt. Men det er merkbart bedre
      Kommer tilbake med hvordan den virker.

      Comment


      • bruker denne tråden, har bestilt en ef yak 110" fra autopartner, fikk ikke den i rød å hvit, men en i hvit ,blå å rød, det er vel det orginale sjema, håper jeg blir fornøyd, kan prøve å legge ut noen bilder under veis
        Attached Files
        Rune Borgersen

        Comment


        • Gratulerer med tøft skjema

          He he, godt det ikke blir så mange med rød da

          Comment


          • er veldig usikker på farge sjema, hva synes dere der ute? fint med tilbakemelding, tusen takk anders
            Rune Borgersen

            Comment


            • Gratulerer så mye Enig med Anders, artig med litt forsgjellige fargeskjema.
              Hva blir det av motor i denne?
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • Synes den er tøff jeg, oldschool! Selv om jeg må innrømme jeg har noen skjemaer/design litt høyere på "lista". Men alle har jo forskjellig smak, og som Tertitten skriver er det fint med variasjon!

                Men, at det er en knallfeit maskin er det heller liten tvil om, grattis!
                Steike, stor sak..

                Alf
                Last edited by alflovvold; 09-12-10, 20:47.
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • den blir det en DA100 i burde holde det tror jeg,er vel ikkr like sprek som mvvs eller?
                  Rune Borgersen

                  Comment


                  • Jeg synes den blå er tøff jeg da
                    Blir litt russisk over den, og de flyr som sagt rimelig bra i virkeligheten også.
                    Anders. På Turbo propp og jetfly med store fanblader, balanseres med bolter eller skiver. (sitter i spinner området)
                    Stillig, men regner med at du ikke har en datamaskin som forteller deg hva du skal sette på
                    Det virker garantert

                    Andreas
                    Mvh Andreas
                    Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                    PCM.at mye glede i litt carbon
                    Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                    Comment


                    • Originally posted by ruborg2 View Post
                      den blir det en DA100 i burde holde det tror jeg,er vel ikkr like sprek som mvvs eller?
                      He he, er jo litt mindre også da men burde ikke du ha litt mer power for å komme oppigjen fra bakken da, er jo litt vel lav i howringa di
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Originally posted by ruborg2 View Post
                        har bestilt en ef yak 110" fra autopartner, fikk ikke den i rød å hvit, men en i hvit ,blå å rød, d
                        Har fått min i rød og hvit nå for 3 dager siden. Stod på venteliste én måned for å få det skjemaet. Svenskene selger unna Extreme Flight til nordmenn så det synger! Kommer også til å legge ut litt bilder her. Blir mye likt som de som er vist i denne tråden alt. MTW tunes pipes, DLE 111, 7955TG + 7980TH, SmartFly, røykanlegg osv. Har fått modellen opp på understellet, samt borret og fuelproofet litt. Monterer motor imorgen, og begynner på pipene.
                        Med vennlig hilsen
                        Johannes Gjessing GMFK
                        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

                        Comment


                        • ja vel så det var du som trakk det lengste strådet, du får gratulere med ny yak , tror autopartner selger bra med fly til oss nordmenn,tror det holder mer en nok med 100ccm i den ser ut at den kan klare å gjøre det meste.
                          Rune Borgersen

                          Comment


                          • ja nå er yaken pakket opp, synes farge sjema er mye bedre en på bildene, meget lett å se i lufta tror jeg, må også takke autopartner for meget rask levering, under 36 timer, kan ikke klage på det, var rest på en servo ,men den blir sendt til uken + at vi skal bli enige om hva vi skal ha av merker på flyet,
                            Rune Borgersen

                            Comment


                            • Bilder vil vi gjerne se!


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • ja skal legge ut bilder når jeg begynner å sette den sammen,mangler noen deler men det ordner seg håper jeg,
                                Rune Borgersen

                                Comment

                                Working...
                                X