Overgang fikset.
Unconfigured Ad
Collapse
Extreme Flight Yak 110"
Collapse
X
-
Nice
Nye batterier er også på vei. Blir uanset for liten kapasitet på de jeg har når jeg etterhvert skal bort med tenningsbatteriet. Hyperion LiFe, samme vekt større kapasitet
Disse:
Så blir det sansynligvis en slik etterhvert:
TBOLT R/C! The Zeus - Ignition Power & Kill Switch - ZEUS Ignition Power & Kill Switch - ALL IN ONE!An innovative new product from 42% Products!!!The Zeus is an innovative new development in ignition control.The Zeus provides a regulated supply voltage to your ignition system from your receiver power bus, as well as controlling remote switching on and off ofLast edited by havard.j; 16-02-10, 23:52.EF 60" Edge. Torque.
EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
Multiplex FunCub XL on floats.
Jeti DS-16Comment
-
Uff da,da er vi to som ikke har Yak mereRonny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
-
EF 60" Edge. Torque.
EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
Multiplex FunCub XL on floats.
Jeti DS-16Comment
-
#126 UnapprovedLitt usikker.
Men stoppet i lav 3D???? Igjen??? 3'dje motoren, andre tanken med foskjellige slanger og klunker og prøvd all el direkte. Mulig Batteri-feil men vet ikke............Orker ikke bry meg med det. Motor er ny, så da er det bare å kjøpe nye brytere og batterier til neste maskin.
Ikke så store skader, men jeg hoppet på den så Rognes'n slapp å reparere den igjen.
Comment
-
#128 Unapproved
når jeg da hoppet på den. Han hadde store øyer der og da. Men når han skjønte at jeg ikke var sint lo han ogsåComment
-
Ja disse modellene fra Extreme Flight flyr vanvittig bra. Har både Extra 300 88' og Yak54 samme. Finns ikke lettere modeller. Flyr bare helt kanon. De har modifisert på Extra 300 88' slik at den nå kan monteres med canister. Før passet bare pipe. Bestillte en ny av siste sort og der står en KS canister i. Den forrige hadde Bisson Pitts muffler. Denne siste skal testes om få dager. Er spent på lyden med KS (Krumschied canister) og ikke minst ytelsen.Mvh.
Rolv LeirroComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment