Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme Flight Edge 88"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Henter 6v rett ut fra mottakeren som får strøm fra en smartfly med to fromeco relions 7.4v
    AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
    EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
    EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
    RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

    +++

    Comment


    • På DA tenningsanlegg jeg tenkte ja! Takk kara!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Fikk 4 turer på 88-edge'n i dag. Skikkelig artig fly. KE-loop er jo så enkelt med denne + at den detter rett ned med nesa bittelitt opp og fulle høyderor(elevator). Faktisk nesten så man kan lande sånn om det er litt motvind.

        Rå maskin ....................neste gang skal jeg ta med GB-yak'n samtidig å teste dem opp mot hverandre.
        Fikk en tur med 60'' edge'n også. Suveren maskin, og så utrolig stabil.
        Men helt ærlig så gir bensinmodellene mine meg mye mer enn en elektromodell

        Click image for larger version

Name:	DSC06021.jpg
Views:	3
Size:	136.4 KB
ID:	582107Click image for larger version

Name:	DSC06018.JPG
Views:	1
Size:	292.4 KB
ID:	582108Click image for larger version

Name:	DSC06020.jpg
Views:	1
Size:	137.7 KB
ID:	582109

        Comment


        • Har du noe erfaring med 30ccm extremeflight modeller anders? Sikler litt på et prosjekt utover høsten

          Comment


          • Originally posted by Trulsen View Post
            Har du noe erfaring med 30ccm extremeflight modeller anders? Sikler litt på et prosjekt utover høsten
            Ikke mye. Har prøvd en. Men de funker grisebra i følge alle som har
            De har jo både 70'' og 78'' som funker meget bra med DLE-30. 78'' er vel den mest kjente, 70'' er forholdsvis ny.

            Tror dette er noe av det beste du kan få av 30cc modeller.

            Comment


            • Trulsen - storebroren til den lille 48" din, dog i Extra utgave, EF Extra300EXP 78" flyr fantastisk bra, dvs. de 5min jeg rakk å fly før jeg mosa XXL sin. Tenker du å avansere til bensin i fremtiden er dette en knallbra og "billig" inngang.
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Hva kommer en slik på da komplett?

                Comment


                • Vil tippe et sted rundt 8 høvdinger hvis du kjører DLE30 motor m.canister, Xoar prop, Hitec servoer samt SWB armer + Xoar alu.spinner.

                  Kjører du billigere HD servoer + standard servo armer kommer du lavere i pris.

                  Alternativt kan du kjøre 10s oppsett på 78" - som fort blir litt "dyrt", lillebroren på 70" er et litt nyere design og klarer seg greit med 6s oppsett.
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • Originally posted by anders e View Post
                    Fikk 4 turer på 88-edge'n i dag. Skikkelig artig fly. KE-loop er jo så enkelt med denne + at den detter rett ned med nesa bittelitt opp og fulle høyderor(elevator). Faktisk nesten så man kan lande sånn om det er litt motvind.

                    Rå maskin ....................neste gang skal jeg ta med GB-yak'n samtidig å teste dem opp mot hverandre.
                    Fikk en tur med 60'' edge'n også. Suveren maskin, og så utrolig stabil.
                    Men helt ærlig så gir bensinmodellene mine meg mye mer enn en elektromodell

                    [ATTACH=CONFIG]45563[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45564[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45565[/ATTACH]
                    Jeg landa sånn, rett ned i freestyle konkurransen under NNM
                    Var endel vind ja, men fy så morro å lande loddrett
                    AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
                    EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
                    EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
                    RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

                    +++

                    Comment


                    • Venter spent på litt mer fyldig film og intrykk av GB Yaken Anders! Håper du får flydd den snart.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Tror jeg får flydd den på fredag.

                        Comment


                        • Originally posted by Trulsen View Post
                          Har du noe erfaring med 30ccm extremeflight modeller anders? Sikler litt på et prosjekt utover høsten
                          Jeg har 78" EF extra'n med dle30 v2. Flyr meget bra! Kan trygt anbefale den!!!..... ikke hørt om noen som ikke liker EF modeller =)
                          Ole Kr Follstad

                          BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                          PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                          EF Extra 300 60"
                          EF Extra 300 104" Eme120
                          GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                          ESM Bearcat, NGH 38cc
                          Phoenix p51D Mustang, Dle55
                          Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                          Hangar 9 Piper cub 1\4
                          Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                          Comment


                          • *kremt* ....



                            Mohahahaha..
                            Last edited by alflovvold; 16-09-11, 10:31.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Oj, den var blank og fin. Nå må du ikke søle til den med bensin, olje og sot nå da
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment


                              • Hirr hirr.. Nå får jo jeg tyn for å vaske/tørke over modellene litt FOR mye, så det blir ikke noe problem! hehe..
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X