Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme Flight Edge 88"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Åssen ble det med plass/tilpassning m. cannister på denne Anders? Eller kjørte du pipe?

    Svir litt i lommeboka å bruke masse dineros på evnt. pipe..

    Kjøpt meg en sånn bryter selv btw.. Virker veldig fin, viser antall turer på nåværende batterier "merker når de kobles av", mah brukt, volt, temp i cockpit, bakrundsbelyst lcd, dobbel bat. inn/ut og veier fryktelig lite.

    Killswitchen er også fin fra Booma, integrert i bryteren. Enkelt og greit.
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • Det går fint med canister. Ikke den beste plassen, men null problem. Sitter en 65mm DLE canister i min.

      Comment


      • Høres bra ut, var litt redd for at det ble dårlig med plass.. Men hvor havner utløpet på den? Dvs. Åpnet du i cowling eller åpnet du trekket forann understellet? Hmm..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Cowlingen. Under trekket er det treverk

          Comment


          • Ah ja, det er jo tunnellen. Doh!
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Jeg og Kjetil F har vært ute en tur i kveld.
              Så da fikk jeg 2 turer på min i dag. Må jo venne seg til denne som alt annet. Men denne tror jeg blir bra
              Kan flys utrolig sakte inn for landing, harrier vil jeg si er helt stabil. Knife-edge med høy nese er den bare helt rå på .....................Muttrene på hjulakslingene er møkk.

              Jeg la cg 7'' fra le som det bakerste anbefalte fra EF. Funket knall.
              Bilder fra 1.tur(maiden).
              Ser litt rar ut uten spinner, men den kommer på igjen

              Click image for larger version

Name:	DSC05915.JPG
Views:	1
Size:	206.3 KB
ID:	580774Click image for larger version

Name:	DSC05912.JPG
Views:	1
Size:	235.8 KB
ID:	580775Click image for larger version

Name:	DSC05913.JPG
Views:	2
Size:	228.1 KB
ID:	580776Click image for larger version

Name:	DSC05914.jpg
Views:	1
Size:	169.4 KB
ID:	580777

              Comment


              • Grattis med maiden.
                Hva med å teste litt andre cg å se åssen det påvirker harrier?
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment


                • Originally posted by anders e View Post
                  Kjøpte meg en skikkelig bryter....................tror jeg
                  xxl på forumet selger disse. Tror den logger turene++ men kanskje xxl forteller litt mere om den.

                  [ATTACH=CONFIG]44589[/ATTACH]
                  Har flere av disse bryterne selv,Booma RC. Booma RC Intelliswitch
                  funker helt topp:Ikke noe mekanisk som kan riste i filler, og greit med funksjoner. 1 minus er at flight-logger`n ikke kan reesettes. Må kjøpe ny for hver modell
                  Skal prøve killswitchen til uka på to modeller. Booma RC. Booma RC Ignition switch

                  Grattis med nok en maiden foresten
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • Originally posted by arhennie View Post
                    Grattis med maiden.
                    Hva med å teste litt andre cg å se åssen det påvirker harrier?
                    Takk
                    Hvorfor det når den flyr harrier helt 100 ? Jeg vet at framtung som regel vil rokke mere.

                    Comment


                    • 7" vil det si ca rett bak vingerøret? Mener det var der jeg balanserte min. Har aldri rørt cg etter det Flyr helt level inverted... Din og?
                      AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
                      EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
                      EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
                      RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

                      +++

                      Comment


                      • Ja sånn ca

                        Comment


                        • Ja der har du fått en keeper, jeg er grise fornøyd med min Edge eller foresten alle mine EF modeller. Det jeg fant ut når jeg fikla med CG'n var at når du finner nøytralen på rygg kan du faktisk flytte bateriene/vekten ganske mye før den begynner og stig på rygg.

                          dær jeg syntes min flyr best er den CG'n hvor jeg ikke trenger og mixe KE da flyr den kanon

                          Og nå som du har fått de nye bryterene har du jo full kontroll på strømmen OxO
                          Jeg har flere hvis du vill bytte i de andre flyene også
                          BOOMA Intelliswitch

                          Odd A Eriksen

                          Comment


                          • Gratulerer med vellykket maiden Anders
                            Ser du snart er nedi åkeren, så dette lover bra!
                            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                            EF Yak-54. 110"
                            EF MXS 83"
                            GB Yak-55 2,2m

                            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                            Takk til:
                            Autopartner.se
                            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                            Comment


                            • Originally posted by xxl View Post
                              Ja der har du fått en keeper, jeg er grise fornøyd med min Edge eller foresten alle mine EF modeller. Det jeg fant ut når jeg fikla med CG'n var at når du finner nøytralen på rygg kan du faktisk flytte bateriene/vekten ganske mye før den begynner og stig på rygg.

                              dær jeg syntes min flyr best er den CG'n hvor jeg ikke trenger og mixe KE da flyr den kanon

                              Og nå som du har fått de nye bryterene har du jo full kontroll på strømmen OxO
                              Jeg har flere hvis du vill bytte i de andre flyene også
                              Joa, skulle gjerne byttet ut de to på 125''n, men har brukt (mye) kr i det siste

                              Comment


                              • Tok første tur på min istad, i ganske heftig blåsevær! Ble bare 'en tur da festet på batteri trayet løsnet underveis.

                                Kjører den med org. muffler imens jeg venter på en ES tuned pipe - cowling var stygg i bunnen fra før, så et ekstra hull hadde lite å si. Bestiller en ny cowling om hullet blir for plagsomt.. Men da har jeg prøvd det også! STEIKE å det bråker!

                                CG ble i overkant baktung, så den ble litt "rar" å fly. Men, den oppleves veldig stabil, ville nesten ikke ned i vinden. Ble kjapt trygg på den, så etter et par min. kjørte jeg lav, bråkete 3D over stripa. Enkel å fly.

                                Hadde vel håpet på litt kjappere rollrate - men får teste den litt mer neste helg i Hamar.

                                Og mr. Kenolang - tror jeg skjønner hva du mener med den "rare" stallingen m.vingedropp, eller hva du skrev tidligere - opplevde det et par ganger -om vi mener det samme-, men jeg antar det har noe med CG å gjøre. Hvor hadde du din?

                                Så langt - lovendes. Egentlig som forventet, minner meg om en 3DHS Slick.

                                Beholder jeg denne må jeg kjøpe noen hjulkåper, ser ut som en traktor uten.
                                Last edited by alflovvold; 11-09-11, 17:11.
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X