Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har tenkt å kjøpe Wilga-2000 men fant lite info om det

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by svenno
    Har også kjøpt ting på ebay og fått kopier som er vannskelig og få deler til etterpå...
    Det er ikke snakk om kopi, er akkurat samme som på bildet, laget av sapac (shenzhen) Samme som greatwings.no selger for 2000.-
    Jan Fredrik Bjordal
    www.JetsOfBergen.no

    This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

    Comment


    • #17
      Ok..kosn er det med toll og sånt på det da?

      Comment


      • #18
        Originally posted by svenno
        Ok..kosn er det med toll og sånt på det da?
        Har bestilt to fly derfra, og har ikke betalt toll på noe av det. De merker det med "toy gift" og skriver et par $ på verdi. Men det er det lurt å opplyse om, i "comments"- feltet når du betaler. Mesteparten aksepterer kun paypal som betaling.
        Jan Fredrik Bjordal
        www.JetsOfBergen.no

        This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

        Comment


        • #19
          Her er bilder av senderen og litt andre detaljar. Det er brukt plastdeler til motorfeste, vingeinnfesting og batteriboks. Plastsammenføyning av vingen, den har eg limt sidan eg ikkje treng delbar vinge på eit så lite fly. Dette kosta kr 1821,- frå www.kvalsvik.as ferdig levert på posten. Dette er då inkl. børstelaust oppsett. Ikkje flyver her i dag, får prøve i morgon
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Ok..kosn lim har du brukt på dette da?blir nok også og lime vingen sia jeg har stor bil til og ta flyet inn og ut av

            Comment


            • #21
              er e bay er greit og trygt sted sted og handle? Seriøst sted? hvor lang tid bruker pakka over dammen?
              hilsen arvid

              Comment


              • #22
                Originally posted by arvid
                er e bay er greit og trygt sted sted og handle? Seriøst sted? hvor lang tid bruker pakka over dammen?
                hilsen arvid
                Så lenge du betaler med Paypal, er det trygt. Men gå for forhandlere, med mange positive karakterer. Mine fly har brukt ikke mer en en og en halv uke.
                Jan Fredrik Bjordal
                www.JetsOfBergen.no

                This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                Comment


                • #23
                  etter det j skjønner er det en hobbybutikk som selger denne. ser ut som han får nesten 98 % statistikk. høres det greit ut? aldri handla der før. Må jeg evnt. vente til auksjon er over eller?
                  arvid

                  Comment


                  • #24
                    Brukte limet som fulgte med, rikeøig av det. Måtte også lime på nytt vingeinnfesting i forkant både på vinge og kropp da dette løsnet.

                    Comment


                    • #25
                      nå har jeg bestilt ett også. og jeg som ikke skulle kjøpe mer nå. Men måtte bare ha det.hvilken frekvens er det på radioen? er det 34 eller 40 båndet? eller kanskje 72?
                      arvid.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by arvid
                        nå har jeg bestilt ett også. og jeg som ikke skulle kjøpe mer nå. Men måtte bare ha det.hvilken frekvens er det på radioen? er det 34 eller 40 båndet? eller kanskje 72?
                        arvid.
                        Du burde kanskje skrevet at du skal ha 35 mhz. De har 72 mhz også. Men hvis du har en skikkelig computerradio anbefaler jeg å skifte mottaker og bruke comp. radioen. Har hatt en del glitcher med radiosettet som følger med, byttet det ut med en gang! Kanskje litt sent å nevne det nå, da.........
                        Jan Fredrik Bjordal
                        www.JetsOfBergen.no

                        This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                        Comment


                        • #27
                          Alle plastdeler som holde flyet sammen, (vingefester o.l.) bør taes ov og limes med epoxy. På Rcgroups er det mange som har opplevd at vingene løsner i luften, ikke bra! Det er riktig nok Extra 330L av samme fabrikat, men går ut ifra at de bruker samme limet.
                          Jan Fredrik Bjordal
                          www.JetsOfBergen.no

                          This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                          Comment


                          • #28
                            bedre seint enn aldri. fint du nevner det. Hadde tenkt og skifte ut rx en med en hitec og bruke min egen radio. greit og få samla alt på en sender. Så får jeg vel på med en ubec ogda. Skulle vel ikke gjøre no galt hverfall.
                            takk for tipset
                            arvid.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by arvid
                              bedre seint enn aldri. fint du nevner det. Hadde tenkt og skifte ut rx en med en hitec og bruke min egen radio. greit og få samla alt på en sender. Så får jeg vel på med en ubec ogda. Skulle vel ikke gjøre no galt hverfall.
                              takk for tipset
                              arvid.
                              Jeg bruker også hitec rx, hfs-05ms, den er genial til disse flyene!
                              Jan Fredrik Bjordal
                              www.JetsOfBergen.no

                              This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                              Comment


                              • #30
                                fin tilbakemeld. takk for hjelpa
                                arvid

                                Comment

                                Working...
                                X