Håper noen får testa det så jeg kan få tilbakemeldinger om kosn det flyver og sånt
Unconfigured Ad
Collapse
Har tenkt å kjøpe Wilga-2000 men fant lite info om det
Collapse
X
-
Eg har limt vingen slik at den ikkje er delbar. Har også gjort om på oppsettet for balanserorservoen, for å få størst utslag på oppgående balanseror. Dette for at svingene skal bli penere utan konsekvent bruk av sideror. Obs: Måtte snu servoen for at linkene skulle bli lange nok. Pass på at det ikkje er lik lengde på støtstengene. Håpar på fint flyvær i morgon....Comment
-
Da var mitt ettelengtede wilga i hus. Kun en og en halv uke etter at jeg bestilte det på Ebay! Da venter vi bare på arvid sitt. Har du bestilt deg et, svenno? Settet er jo bra, det, håper det holder det videoene av det lover
Som jeg nevnte tidligere, bør man bytte ut limet på plastdelene med epoxy. Limet som holdt høyderoret var ikke til mye nytte, trakk festet rett opp av isoporen, nesten uten makt. Skikkelig gøy hvis det hadde løsnet i luften! De fremre festene på hovedvingen var festet like "bra", også de fikk litt epoxy på seg. Hovedvingen BØR limes sammen, for å hindre at vingen glir ifra hverandre i luften. Det skal ikke mange millimetrene før det blir ubehagelig, gjerne umulig å fly! RX er byttet ut med Hitec hfs05- ms, da jeg vet at med medfølgende utstyr, er glitch en selvfølge.( Har en extra 330L med samme utstyret.) Det blir vel ikke lenge til servoene blir skiftet ut heller.
Skikkelige "Kina"- lyderJomfrutur til helgen!! Med helt ny Futaba 9c Super! Håper jeg har satt flyet opp rett nå...........
Last edited by JanFredrik; 07-02-07, 20:00.Jan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.Comment
-
Ja da var flyet i hus her..fått montert og limt det meste som dere sa,men her er et problem.Når stikka er påslått og alt med nye batterier og alt,og jeg setter batteriet i flyet før og stille inn servoer og sånt,lever det sitt eget liv...hva kan det være før noen ting?det rykker og napper i alle servoer og plutselig går propellen runtComment
-
Comment
-
Originally posted by svennojepp di er det samme,stikka som følgte med blir veldig varm til høyre før krystalletJan Fredrik Bjordal
www.JetsOfBergen.no
This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment