Unconfigured Ad

Collapse

Har tenkt å kjøpe Wilga-2000 men fant lite info om det

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanFredrik
    • Sep 2006
    • 491

Ja, det er et flott fly! Du får det ihvertfall til helgen. Du må skrive om hvordan det går, og hvordan du liker det!

Har du prøvd ditt, Svenno?
    Last edited by JanFredrik; 12-02-07, 20:39.
    Jan Fredrik Bjordal
    www.JetsOfBergen.no

This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

Comment

• jansr
      • Oct 2006
      • 243

hei.jeg bruker en del 2 komponent epoxy,til og begynne med kjøpte jeg dette på byggeforetning og bensinstasjon,disse limtubene blir fort opbrukt,så bestilte jeg 30 minutters epoxy på elefun,dette er to separate flasker en med herder og en med epoxy.i hver flaske er det 4oz prisen tror jeg var 130.dette limet er jeg meget fornøyd med,og det virker som tubene varer evig
      mvh jan sigurd røyseland

Comment

• svenno
        • Jun 2006
        • 31

Originally posted by JanFredrik
        Ja, det er et flott fly! Du får det ihvertfall til helgen. Du må skrive om hvordan det går, og hvordan du liker det!

Har du prøvd ditt, Svenno?

Heia,har fått limt og alt nu,så tenkte og ta en prøvetur i dag eller i morra vest været blir sånn som det er nu

Comment

• arvid
          • Nov 2006
          • 1547

fortell hvordan jomfruturen gikk da, senere idag? lykke til.

Comment

• svenno
            • Jun 2006
            • 31

Heia ja i dag fikk jeg testet flyet,først kjørte jeg litt nede på marka på ei stor myr som er stort sett heilt slett bakom huset mitt før og stille alt rett.

Så nå alt det var gjort var det bare og gi gass,flyet flydde veldig fint og var ikke noen problem med det,men merket at vi har det kalt i nord-norge i dag(-15),batteriet varte ikke så lenge.så nu er batteriet til ladding og håper på fint vær i morra så jeg får testet mere da,og da skal en venn være med,håper på og få filmet litt og tatt bilder

Comment

• arvid
              • Nov 2006
              • 1547

kjempefint. grattis. Hadde vært gøy og se en filmsnutt ja.
              hvor stort batteri har du, og hvor lenge kunne du fly?
              Det følger med to batteripakker på det jeg har bestilt, hvist jeg bare kunne få det snart. he he.
              arvid

Comment

• svenno
                • Jun 2006
                • 31

Batteriet er et 11.1V 1200 mAh Lipo

Cirka 10-15 min med kjøringa nede på bakken så er ikke så galt da

skal kjøpe meg 2 eksta batterie til dette jeg også så snart som kroner kjem på kontoen

har også fått kjøpt meg noen reservere deler vest uhellet sku være ute,ekstra vinger og flotører++++

Comment

• arvid
                  • Nov 2006
                  • 1547

nå er wilga kommet til gardermoen for "importfortolling" yes!
                  arvid

Comment

• svenno
                    • Jun 2006
                    • 31

Skulle ut og fly i dag..men er litt før mye vind så må vente og se om det blir bedre

Comment

• JanFredrik
                      • Sep 2006
                      • 491

Originally posted by svenno
                      Skulle ut og fly i dag..men er litt før mye vind så må vente og se om det blir bedre
                      Synes flyet taklet vinden ganske bra faktisk! Var ikke veldig mye vind, men det blåste da litt! Flyet overrasker stadig, altså! Merket det omtrent ikke, i forhold til art tech cessnaen min! Den hadde gått sidelengs!
                      Jan Fredrik Bjordal
                      www.JetsOfBergen.no

Comment

• arvid
                        • Nov 2006
                        • 1547

bra tilbakemeldinger. Håper jeg får mitt før helga.Tenk dere en fin sommerkveld ved ett vann ett eller annet sted når vinden løjer helt ved 8 tida og man har ett lite velflygende sjøfly.Hadde nesten lyst til og legge inn ett bilde fra krøderen ifjor. Max vær, alt var bra.
                        arvid

Comment

• JanFredrik
                          • Sep 2006
                          • 491

Originally posted by arvid
                          bra tilbakemeldinger. Håper jeg får mitt før helga.Tenk dere en fin sommerkveld ved ett vann ett eller annet sted når vinden løjer helt ved 8 tida og man har ett lite velflygende sjøfly.Hadde nesten lyst til og legge inn ett bilde fra krøderen ifjor. Max vær, alt var bra.
                          arvid
                          Flyet ditt MÅ jo ha kommet dag, har det ikke? Synes du har ventet lenge jeg!
                          Det kjipeste i verden er jo å vente på flyet sitt! Føler med deg!
                          Jan Fredrik Bjordal
                          www.JetsOfBergen.no

Comment

• arvid
                            • Nov 2006
                            • 1547

jada. spora det til tollklarering igår. Idag kom det jaggu på døra kl. 14.00 Sitter og tilpasser så svetten renner Jeg synes flottøra blir så vinglete, så jeg kommer til og lage noe lette lister tvers over, så alt blir litt stivere. Hvor mye utslag har dere sånn ca. på balanseror og høyderor.?Radioen som fulgte med , virket egentlig greit for meg, men setter inn en hitech så jeg får brukt min egen sender.Alle plastdetaljer satt også godt fast, men plastfestet for staben var limt skakt på, så jeg må fore oppunder med no skiver. Og da blei de skruene for kortet. (Har lengre på lager) Decalene kunne vel også vært litt finere montert, men får justere litt selv. Alt i alt foreløbig fornøyd.Artig tråd dette forresten. Det fulgte med to batterier. har byttet plugger til min egen standard.
                            Arvid.

Comment

• JanFredrik
                              • Sep 2006
                              • 491

Riv ALLE festene, de VIL løsne fort! jeg har max utslag på alle ror, og -40% expo. Fungerer glimrende det!
                              Jan Fredrik Bjordal
                              www.JetsOfBergen.no

Comment

• arvid
                                • Nov 2006
                                • 1547

ai ai sir. jeg løper på hobbyrommet og limer alt på nytt men jeg bruker ca for isopor. det går litt kjappere.Tror ikke jeg kommer til og lime vingen. Det er så fristende og kunne frakte det med seg demontert i en eske. (Litt plassmangel i en bobil). Har okkupert 2 av sengebenkene nå. tror madamen vil ha resten av de. Stabben er jo også skrudd, og finnen kan jeg vel bare sikre med litt tape de gangene jeg skal fly,for den sitter jo veldig stramt og godt i det utfreste sporet i kroppen.Forteller mer mer senere ikveld tenker jeg. Uffda, nå må jeg skynde meg ut og lime!
                                arvid

Comment

Working...