Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har tenkt å kjøpe Wilga-2000 men fant lite info om det

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Håper ikke du synes jeg maser for mye om liming, det er bare fordi jeg vet at det er dårlig limt....... ville jo vært synd å knuse flyet fordi festene løsner i luften.............
    Jan Fredrik Bjordal
    www.JetsOfBergen.no

    This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

    Comment


    • #77
      nei for all del. Jeg suger til meg all informasjon jeg kan få tak . har nå limt ferdi. Men tror jeg har klart og ødelegge den plastikkbiten som skal holde spinneren på plass. Hvor kjøper du deler hen?Eller ser det stort sett ferdig nå. Men tyndepunktet sto det ikke no om. Men har ikke plass til oh justere det uansett. Men det virker ok- Ligger på der hvor forsterkningen på vingen er.- Har lagt inn 40 % exp. og max utslag. Har også lagt inn 50 % mix fra ail. til ru. Med egen bryter. Kjekt og være gardert på jomfrutur.
      arvid.

      Comment


      • #78
        spinneren

        Hjem - Modell Hobby

        Ring og hør med han,han har sikkert den delen

        Comment


        • #79
          sendte en mail- De får den ikke før i begynnelse mars. Men det gåt bra. Kvalsvik har hverken e-mail eller telefon, så de får jeg ikke kontakta. Men du......... den cd plata som følger med åasser ikke i min pc. Og den ledningen som følger med, hva er den til?

          Comment


          • #80
            Er det en liten plate du har fått og har du fått com kabel med til og koble mellom stikka og pcen

            Comment


            • #81
              ja. det er en bitte liten cd plate. Den passer ikke i min dvd skuff på pc. Og en kabel med to like plugger på. Men kan ikke se at det er noe utgang på senderen til denne kabelen. Og ikke har jeg noe inngang på pc til den pluggen heller.
              arvid.

              Comment


              • #82
                ikke skjønner jeg at kvalsvik for solgt no heller når de ikke kan kontaktes.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by arvid
                  ja. det er en bitte liten cd plate. Den passer ikke i min dvd skuff på pc. Og en kabel med to like plugger på. Men kan ikke se at det er noe utgang på senderen til denne kabelen. Og ikke har jeg noe inngang på pc til den pluggen heller.
                  arvid.
                  Ledningen skal plugges i under radioen som fulgte med, og i mikrofonutgangen på pcen. Ikke spør meg hvordan de har fått det til, men da virker radioen på FMS. CDen skal jo bare trykkes ned på hjulet i midten av skuffen......
                  Jan Fredrik Bjordal
                  www.JetsOfBergen.no

                  This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                  Comment


                  • #84
                    jeg måtte bare presse litt hardere på cdn så gikk det. Jeg fant og sånne hull til plugga. Men jeg skjønner ikke resten. Er så klønete på pc. Men det gjør ikke noe. Modellen er klar for jomfru den nå. Men nå regner det ute og i morra skal jeg bort.Skal lime vingen likevel.Flyet er genialt konstruert med tanke på og demontere understell etc.Vi får opprettholde tråden her hvertfall.
                    Arvid

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by arvid
                      sendte en mail- De får den ikke før i begynnelse mars. Men det gåt bra. Kvalsvik har hverken e-mail eller telefon, så de får jeg ikke kontakta. Men du......... den cd plata som følger med åasser ikke i min pc. Og den ledningen som følger med, hva er den til?
                      Kvalsvik hat tlf 98000057 ifølge annonsen på rcmarked, det er også stort sett samme firma som kbutikken.com. E-post skal vere tor @kvalsvik.as
                      Håper dette kan hjelpe.

                      Comment


                      • #86
                        helt suverent. sendte de en mail nå og fikk svar på timen. De hadde det på lager. Hjerteli takk for hjelpen.
                        arvid.

                        Comment


                        • #87
                          Har du prøvd herligheten nå, arvid? Virker FMS-en din, eller har du ikke installert den?
                          Jan Fredrik Bjordal
                          www.JetsOfBergen.no

                          This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                          Comment


                          • #88
                            nei. Jeg får det ikke til. Men flyet er klart og jeg må vente på litt bedre vær. Men jeg må bort i helga.Skal prøve til mandag tenkte jeg, visst været er greit.
                            God helg til alle sammen.
                            arvid

                            Comment


                            • #89
                              God helg, og lykke til!
                              Jan Fredrik Bjordal
                              www.JetsOfBergen.no

                              This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                              Comment


                              • #90
                                Endelig Wilga 2000 airborne

                                Langt fra gode flyforhold men med god testpilot går det meste bra. Vi hadde lav tåke og begrenset sikt, men Wilgaen fikk seg en tur i lufta i alle fall. Ifølge testpiloten flyr den godt. Sakte gikk den også. Tok ikke tida på flyturen, men den flyr ganske lenge på originalbatteriet. Skal sjekke flytid med 2200mah seinare. Her er nokre bilder.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X