Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har tenkt å kjøpe Wilga-2000 men fant lite info om det

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • neida. er ikke i dvale, bare virker sånn. Nå har det vært så kaldt og dårlig vær at jeg ikke har orka og prøve noe. Meldt mildere i helga. Alt står klart. Sliter du med og få tak i deler til extra?Jeg har i mellom tiden begynt på ett nytt prosjekt. Peanøtt scale av en se 5a. Skal legge ut noe bilder og litt tekst bare jeg kommer ordentlig igang.
    arvid

    Comment


    • Det er akslingen til propellen som er helt umulig å få fatt i noen steder! har funnet den på Parkflyers RC Hobbyshop men de sender kun til USA!
      Akslingen tåler jo ingenting den! Alle andre deler har http://greatwings.no i Bergen, så de kan jeg bare hente i arbeidstiden, så slipper jeg å bruke fritiden på sånt! Han får inn akslinger også, men ikke før om lenge! Forferdelig!

      Lykke til med nytt prosjekt!
      Jan Fredrik Bjordal
      www.JetsOfBergen.no

      This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

      Comment


      • hør medhttp://www.kvalsvik.as/index.html?la...et=front.html.
        kanskje han kan skaffe det. Han leverer jo den modellen tror jeg. Han skulle skaffe meg en ny spinner med hub også. Og her i telemark snør det enda
        arvid

        Comment


        • Originally posted by arvid
          hør medhttp://www.kvalsvik.as/index.html?la...et=front.html.
          kanskje han kan skaffe det. Han leverer jo den modellen tror jeg. Han skulle skaffe meg en ny spinner med hub også. Og her i telemark snør det enda
          arvid
          Har sendt mail nå, får sitte og vente på svar Takk for tips!
          Jan Fredrik Bjordal
          www.JetsOfBergen.no

          This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

          Comment


          • Heia har det vært noe mere flyging av dere,jeg har hatt dårlig vær så har ikke blitt mye her

            Comment


            • har bare vært møkkavær, og det er det meldt noen dager ser jeg. Fikk spinneren fra kvalsvik idag. ?Byner og bli flysjuk nå, men får bare være tålmodig. Fikk coota idag også, men den var knekt i to .
              arvid
              Last edited by arvid; 02-03-07, 15:23.

              Comment


              • Originally posted by arvid
                har bare vært møkkavær, og det er det meldt noen dager ser jeg. Fikk spinneren fra kvalsvik idag. Har du fått tak i deler?Byner og bli flysjuk nå, men får bare være tålmodig. Fikk coota idag også, men den var knekt i to .
                arvid
                Er cootan samme svake isopor som cessnan til Art- tech?Det er jo kjempefint, men gidder ikke bruke penger på det hvis det er dårlig kvalitet.......
                Jan Fredrik Bjordal
                www.JetsOfBergen.no

                This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                Comment


                • har ikke tatt den ut av eska enda, bare åpna den. Tror ikke det er verdens beste kvalitet, men det er nok dårlig pakking eller ett hardt slag som har knekt av motorpoden tvers av nesten nede ved kroppen. Har sendt medling til brapris, men ikke fått svar enda. ognå får jeg ikke lagt inn bilde her heller. Jeg skjønner ikke hva som er feil. Har jo lagt inn før.
                  arvid

                  Comment


                  • Vil bare prøve å laste opp et, for å se om jeg klarte det. Klarte jeg det?!


                    Det gikk jo bra!
                    Attached Files
                    Jan Fredrik Bjordal
                    www.JetsOfBergen.no

                    This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                    Comment


                    • Hva var adressen til kvalsvik forresten? Mangler spinner jeg også.
                      Jan Fredrik Bjordal
                      www.JetsOfBergen.no

                      This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                      Comment


                      • http://www.kvalsvik.as/index.html?la...get=front.html
                        troe han fikk inn deler sist fredag

                        Comment


                        • Originally posted by arvid
                          http://www.kvalsvik.as/index.html?la...get=front.html
                          troe han fikk inn deler sist fredag

                          Takk skal du ha. Ta og ring til brapris, vegard er veldig grei å ha med å gjøre, har fått noen regulatorer av han uten å nøle. Så går det gjerne litt fortere å få ny kropp til cootan.
                          Jan Fredrik Bjordal
                          www.JetsOfBergen.no

                          This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                          Comment


                          • dette er nok feil tråd, men jeg tarn nå........ fikk meld fra dem nå, vi får til en avtale. Utrolig kjapt svart og tror dette ordner seg. Jeg kan jo lime litt sjøl og da. hehe

                            Comment


                            • Det skal jo være i orden når du får det uansett, fint hvis du får en ny kropp kostnadsfritt. Så har du to!
                              Jan Fredrik Bjordal
                              www.JetsOfBergen.no

                              This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

                              Comment


                              • har du fått tak i akslingen til motoren enda a?

                                Comment

                                Working...
                                X