Announcement

Collapse
No announcement yet.

mini me109 fra Øgrey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • uff da så kjedelig, ble det mye ødelagt på vingen å ?....
    vil du prøve å bygge det opp igjen, eller er det åspass mye skader at det er vanskelig.
    Kjetil Giske

    Comment


    • Vingen er helt uskadd Den er veldig sterk trojeg. Skal reparere det. Det er ikke så ille som det ser ut. Er mest gått opp i liminga faktisk.

      Hvordan går det med din.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • Jep, har fått festet div servoer og stenger til rora og ror horn,må lage et lite feste til batteriet og feste bal rora så er den klar....
        tenker å ta en prøve tur til helga hvis det er fint vær....blir spennende
        Kjetil Giske

        Comment


        • Da har jeg endelig fått flyet i lufta, fikk en til å kaste det ut første gangen. fløy ganske fint denne syns jeg... trengte bare et par 3 klikk til høyre med trimming så fløy det helt rett..balansen virket ganske grei den å.
          Hadde kraft nok så det holdt... cruiset rundt med stikka såvidt over halv og brukte en 10x5 APC E propell.
          Byttet ut motoren litt tidligere under bygginga, til en størrelse mindre, da jeg syns den var litt stor den første jeg handla inn, så flyr på en Dualsky XM3536 8T nå.
          flyvekta ble på 1040gram.. med et 1900mha batteri...
          Under landing så kom jeg litt ut i grøfte kanten på siden av veien der, så propellen knakk... men det er ikke store greiene med tanke på at det var første tur
          Attached Files
          Kjetil Giske

          Comment


          • Gratulerer med maiden Høres bra ut det. Tror jeg fikk litt overmotorisering og tungt fly med den 25 motoren min. men det flyr bra som du sier når man først får det i lufta. Det jeg synes var imponerende var at det var veldig stabilt både i liten og stor fart. Får håpe du får mange fine turer med det. mitt er snart fikset opp igjen men blir ikke fløyet mere før snøen går her.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • Takker! syns selv den var veldi stabil, å fint å fly. så kan ikke ha gjort så mye galt under den første bygginga mi
              blir nok mange fine turer med denne..
              Så da er det bare å pusle med de siste plast detaljene som er igjen.
              Kjetil Giske

              Comment

              Working...
              X