Ok. Da er tiden inne for å starte montering. Bestemte meg brått for å kjøpe spacewalkern før jeg ble fristet til å kjøpe noe annet og dyrere.
Tenker å starte i det små. I stedet for å gjøre alt på en kveld og bli misfornøyd med resultatet (har gjort det en gang for mye), tar jeg det nå veldig piano og starter med hengsling av høyderor i kveld. Skal prøve å få til noen bilder etter hvert.
Kan si litt om førsteintrykket av byggesettet.
Var veldig spent da jeg åpnet esken. Hadde på forhånd lest at betrekningen på disse modellene absolutt kunne vært bedre. Enten hadde jeg fått et veldig heldig eksemplar eller så har fabrikken tatt dette til etterretning og gjort noe med det. Kan ikke finne en eneste feil med betrekningen. Finishen er nydelig. Syns det er valgt bra løsninger all over. Meget godt emballert også. Veldig bra til prisen syns jeg. Så får vi se hva som dukker opp etter hvert som monteringen skrider frem.

Kan si litt om førsteintrykket av byggesettet.
Var veldig spent da jeg åpnet esken. Hadde på forhånd lest at betrekningen på disse modellene absolutt kunne vært bedre. Enten hadde jeg fått et veldig heldig eksemplar eller så har fabrikken tatt dette til etterretning og gjort noe med det. Kan ikke finne en eneste feil med betrekningen. Finishen er nydelig. Syns det er valgt bra løsninger all over. Meget godt emballert også. Veldig bra til prisen syns jeg. Så får vi se hva som dukker opp etter hvert som monteringen skrider frem.
Comment