Unconfigured Ad
Collapse
Noe er fullstendig galt med min nye Blade mCP X BL
Collapse
X
-
Hvorfor trenger den så stor plass? Snakker om ganske stor hall.trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
Er ikke mcpx bl liten og ustabil..?trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
Hvordan er 300x i forhold?trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
-
T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4Comment
-
250 er vist et lite helvete å fly har eg forstått. Eg ble fra rådet dette når eg skulle ha meg nytt helikopter. Har nå hatt både Trex 450, 500 og 550. Og disse er svært enkle å fly. Dele tilgangen er kjempemessig både fra elefun og flere lokale venner som hjelper til, hvis eg skulle mangle noe. Kostnaden på deler er heller ikke så gale.
Eg har og hatt flere blade helikopter, msr, 120sr, nano cpx, 130x og eg ble lei. Dyre deler, lite utvalg i deler lokalt i Bergen, null hjelp hos smallsize osv.
Eg kommer aldri til å handle blade igjen
Kjøp deg en Trex 450 eller 500 flybarless da vil du oppleve hvordan det er å fly. Selger en 450 flybarless med micro beast selv.Kjell Ove
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4Comment
-
Noe er fullstendig galt med min nye Blade mCP X BL
Hvis du skal kjøpe større kjøp 450-500. Hvis du tror du kommer til å kræsje mye tror jeg du tar feil hvis du velger en av de størrelsene. Bare ta det rolig å fort merker du at det er mye morsommere å fly 500. Jeg kjøpte trex 600 som mitt første helikopter. Kræsjet kanskje 1-2 ganger så lenge jeg hadde det og med mcpx BL kræsjer jeg kanskje 2-5 ganger på en dag. (Litt for at det er så lite og litt for at jeg "herjer" en del med det)
Skal du fly inne er kanskje 250 fin. Men er du mye ute, kjør på med en 500. Uten tvil
+ en annen ting, tror faktisk du kommer til å handle inn flere deler til mcpx BL, enn en trex 450-500. I det lange løp.Last edited by thomas.kjolstad; 25-01-14, 00:22.Comment
-
Flyr du mcpx BL uten store problermer vil du oppleve en større modell som ultra stabil i forhold.
Størrelses messig valgte jeg fra Mcpx bl til 450. Som natt og dag å fly.
Grunnen til 450 for min del er at det er 3cell som ikke koster alverden. rotorblader er ca 150,. mot 450,- på 500-550size.
Så jeg tenkte som flere av dere at treffer jeg moder jord hva vil det koste meg å være i lufta igjen uten å få kjeft av kjerringa. HEHE.
på 450 size så det ut som at det var noen gjengangere som gikk hvis jeg traff bakken og kjennerelle kostnadden på andres erfaring lå på ca 800-1200,- hvis jeg dro med meg noen servoer. på 550 som var andre valget mitt så det ut som at kostnaddene for tilsvarende deler lå fort opp mot 2000-2500,-
550 size er jo større og mere stabilt helli en 450 men tenkte at greier jeg lille vimsette vepsen min (mcpx bl) så greier jeg en litt rotett 450 size flyvning i starten også uten å være redd for å gå konkurs. Men trex 450 dfc har jeg vært heldig med oppsette på så den er kjempe snill selv i 5-6M/s vind.Fredrik S
Stingray 500
T-Rex 450 L Dominator 6s
Tensho Acro Speed
Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
SBach indor crack.
Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.Comment
-
Hva gjelder at Norge ikke kommer opp som fraktalternativ på Horizonhobby er fordi Smallsize er distributør for Norge og Sverige.Martin Sørlie, 1985.Comment
-
Jeg la inn en ganske stor bestilling på A Main Hobbies i går, nå har jeg deler en stund fremover til mCPX'en. Ser på ordrestatus at den er pakket og klar til sending i dag. Virker seriøst, men skal ikke skryte for mye før pakken er kommet frem.
Hadde UPS som fraktalternativ, knappe 2$ for frakten. Skal ikke klage på det.
Hva helikopter anbefales om en ønsker noe i størrelse mellom mCPX og 450 size? Blade er ut altså?Det artige er at folk i store, gode hobbybutikker der borte kan mindre enn de fleste i Norge
Butikken er litt mindre enn den nye Smallsize-butikken, men lageret fikk jeg bare sett utenfra... Det var stort nok jaMartin Sørlie, 1985.Comment
-
Smallsize skal ha 65 kroner i frakt, og er veldig så som så på service. Elefun har langt bedre service, og et sett med understell koster bare 24,- i frakt fra dem. Småpenger, men det blir litt når det er en evig strøm av småting som må bestilles i inndoor sessongen for å holde ting flygende.Comment
-
Feildet kommer opp det i frakt, men det er ikke det du betaler. Det er maks beløpet uansett hvor stort du bestiller, men Smallsize, som Elefun, sender i brev til det det koster. Du trekkes ikke noe mer enn andre steder
Det er dessverre litt dårlig opplyst om dette, men det blir fiksetMartin Sørlie, 1985.Comment
-
Betaler stort sett 24 kr på småting sendt med brev fra smallsize. Blir som sagt rettet opp etter betaling.trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment