Unconfigured Ad

Collapse

Noe er fullstendig galt med min nye Blade mCP X BL

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Premium2006
    • Nov 2013
    • 448

Kunne godt kanselert bestillingen, men får ikke svar fra kundeservice. Regner vel egentlig pengene som tapt.. Sånn går det når man er naiv!!
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

Comment

• rfauske
      • Sep 2010
      • 760

Betalte du med PayPal er det bare å lage en claim så får en stort sett tilbake pengene.

Og med visa/master så har en chargeback.
      Last edited by rfauske; 25-01-14, 22:17.
      Rasmus Fauske
      TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
      http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

Comment

• Premium2006
        • Nov 2013
        • 448

Fikk akkurat svar fra hk. De har store problemer med align. Min ordre ble kanselert og refundert. Dette etter over 60 dager venting.. Har vært i dialog med paypal. De kan ikke gjøre noe etter 45 dager! Blir nok en dominator fra elefun.

Comment

• ronaldst
          • Jan 2014
          • 148

Har vært i hall og flydd mCPX BL'en i kveld/natt, det var utrolig moro. Sliter litt med kombinasjonen av at den er kjapp og liten (vanskelig å se), men klarer som oftest å redde situasjonen uten å ende i bakken.

Globy har tilbud på Blade 450 til 2989,- Det kribler i fingrene etter å bestille denne. T-Rex 450 vil koste mye mer i innkjøp. Hva lønner seg i lengden, er det store spørsmålet.

Comment

• Premium2006
            • Nov 2013
            • 448

Noe er fullstendig galt med min nye Blade mCP X BL

Bare ar7200bx gyroen koster normalt 1800,- da får du resten for ca 1000,- hvis du tenker sånn blir det billig. Jeg gjorde det når jeg kjøpte 300x. Angrer ikke. Denne er litt stor for hallen. Blir bare rolig hoover og basic flyging,men fin øving for å få kontroll.

Comment

• Premium2006
              • Nov 2013
              • 448

Det er også 25% rabatt på alt hos smallsize.

Comment

• ronaldst
                • Jan 2014
                • 148

Hadde min første inverted hover i dag på mCPX'en. Liker dette helikopteret men det er litt vimsete i lufta, vanskelig å være nøyaktig med det. Et lite vindpust/bris så drar det fort sin egen vei mens piloten prøver å korrigere.

Til min bedre halvdel's frustrasjon ble det bestilt et Blade 450X fra Globy (de har ekspress frakt). Vet det er mye plast, men det får så være. Er ikke erfaren nok til å merke forskjell på egenskapene til/fra feks. et T-Rex. Dette skal nok gi meg en utfordring lenge fremover sammen med mCPX'en.

Comment

• kjellovel
                  • Jan 2013
                  • 739

Originally posted by ronaldst
                  Hadde min første inverted hover i dag på mCPX'en. Liker dette helikopteret men det er litt vimsete i lufta, vanskelig å være nøyaktig med det. Et lite vindpust/bris så drar det fort sin egen vei mens piloten prøver å korrigere.

Til min bedre halvdel's frustrasjon ble det bestilt et Blade 450X fra Globy (de har ekspress frakt). Vet det er mye plast, men det får så være. Er ikke erfaren nok til å merke forskjell på egenskapene til/fra feks. et T-Rex. Dette skal nok gi meg en utfordring lenge fremover sammen med mCPX'en.
                  Derfor en fordel å spørre her om erfaring som vi sitter med.
                  Kjell Ove
                  ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                  Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

Comment

• thomas.kjolstad
                    • Mar 2011
                    • 1247

Originally posted by kjellovel
                    Derfor en fordel å spørre her om erfaring som vi sitter med.
                    1+ til deg

Comment

• ronaldst
                      • Jan 2014
                      • 148

Jeg tenker på delepriser og der er det ingenting som slår Blade i dag. Det er også billigere i innkjøp, noe som også betyr mye. Har lest både på HeliFreak, RCGroups og MFN om forskjellige anbefalinger og det er ingenting som taler direkte imot Blade (til mitt bruk). Kom gjerne med synspunkter!

Comment

• thomas.kjolstad
                        • Mar 2011
                        • 1247

Plastikk og dårlig elektronikk er som regel billigere ja.
                        Ikke glem at man "får som regel det mann betaler for"

Comment

• Premium2006
                          • Nov 2013
                          • 448

Rolig nå!! blade funker for mange rundt om i verden. Det er en rimelig inngang til hobbyen. Syns mine blade flyr bra, selv om det er mye plast! Ar7200bx er det ikke mange andre som leverer heliene med..

Comment

• kjellovel
                            • Jan 2013
                            • 739

Erfaring er ikke mulig å lære vekk
                            Kjell Ove
                            ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Hanzo
                              • Nov 2005
                              • 845

Originally posted by kjellovel
                              Erfaring er ikke mulig å lære vekk
                              Hva er i så fall poenget med å spør erfarne folk vist erfaringen ikke kan læres videre?

Comment

• kjellovel
                                • Jan 2013
                                • 739

Originally posted by Hanzo
                                Hva er i så fall poenget med å spør erfarne folk vist erfaringen ikke kan læres videre?
                                Jo er vel det samme som en prøver å forklare til unger, søsken, kollegaer, de må prøve selv. Selv om du har fortalt de utfallet...
                                Kjell Ove

Comment

Working...