Nybegynner som jeg er, måtte min første loop med 700en komme en gang. Det ble fiasko. Hovret, fløy fram og tilbake noen ganger tok noe. Stall turns før jeg tok sjansen.
Men plutselig halvveis i loopen, ja oppned. Stoppet motor.
Dro stikka fra pos. Til negativ og skulle til å ta positiv igjen på throttle. Det var da jeg var på vei til 0 pitch den stoppet.
Har aldri autorotert før annet en på simulatoren så det gikk så som så. Klarte å snu den rundt og landet sånn halvveis. Heldigvis i åkeren. Eneste som jeg så sånn fort var at hoved drevet røyk.
Men hva i Hel.. Skjedde??
Har kjørt den ca. 5-8 turer men bra drag med stallturns og full pakke. Aldri hatt problemer da??
Bruker en ice2 HV120 og en scorpion HK-4035-500KV.
Men plutselig halvveis i loopen, ja oppned. Stoppet motor.
Dro stikka fra pos. Til negativ og skulle til å ta positiv igjen på throttle. Det var da jeg var på vei til 0 pitch den stoppet.
Har aldri autorotert før annet en på simulatoren så det gikk så som så. Klarte å snu den rundt og landet sånn halvveis. Heldigvis i åkeren. Eneste som jeg så sånn fort var at hoved drevet røyk.
Men hva i Hel.. Skjedde??
Har kjørt den ca. 5-8 turer men bra drag med stallturns og full pakke. Aldri hatt problemer da??
Bruker en ice2 HV120 og en scorpion HK-4035-500KV.
Comment