Når jeg fly første batteripakka, la jeg merke til at den hadde dårlig turtall. men var litt usikker å fly videre.
synes den fly fint. trodde ikke det var noe feil.
Satt inn batteripakke nr. 2
Denne batteripakken er en annen en den jeg bruke da jeg fikk motor stopp første gangen.
Løftet den opp, tok 2-3 rolige pitch pumping før jeg fly opp til ca. 10 m. da plutselig kuttet motor. da sto den i idle2
Fikk ikke no respons på motor.
Den står innstilt på soft cut. 3V
Sjekket loggen nå den viser ingenting galt.


veldig rart....
Skjønner ingenting.
Har sjekket batteriet, det måler ca. 3,7 per celle.
gått over ledninger etc for å se, ingen steder det kan ha blitt kortslutning el. bruker isolasjon mellom ledninger og carbonramme for å være sikker på at de ikke ligger å gnisser inntil ramme e.l.
Tørr snart ikke fly med den, pågrunn av den usikkerheten om den vil dette ned eller ikke. Ikke noe gøy for en såpass nybegynner som meg å være usikker på om utstyret holder mål.
Har en Ice2 80HV liggende, lyst å bytte men den er kanskje for liten for motor (Scorpion HK 4035-500KV)
synes den fly fint. trodde ikke det var noe feil.
Satt inn batteripakke nr. 2
Denne batteripakken er en annen en den jeg bruke da jeg fikk motor stopp første gangen.
Løftet den opp, tok 2-3 rolige pitch pumping før jeg fly opp til ca. 10 m. da plutselig kuttet motor. da sto den i idle2
Fikk ikke no respons på motor.
Den står innstilt på soft cut. 3V
Sjekket loggen nå den viser ingenting galt.
veldig rart....

Har sjekket batteriet, det måler ca. 3,7 per celle.
gått over ledninger etc for å se, ingen steder det kan ha blitt kortslutning el. bruker isolasjon mellom ledninger og carbonramme for å være sikker på at de ikke ligger å gnisser inntil ramme e.l.
Tørr snart ikke fly med den, pågrunn av den usikkerheten om den vil dette ned eller ikke. Ikke noe gøy for en såpass nybegynner som meg å være usikker på om utstyret holder mål.
Har en Ice2 80HV liggende, lyst å bytte men den er kanskje for liten for motor (Scorpion HK 4035-500KV)
Comment