Announcement

Collapse
No announcement yet.

Faste lave priser - Norges billigste lipo batterier?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faste lave priser - Norges billigste lipo batterier?

    ThrottleStore.Com introduserer nå "Faste lave priser" på en rekke varer. Disse varene skal ha en så lav pris at de skal gjøre det unødvendig å importere fra HobbyKing eller andre i utlandet. En stadig større andel av vårt varespekter skal ha internasjonalt konkurransedyktige priser. Vi arbeider hardt med å være først med det siste og være best på pris. Hvorfor handle i Asia når vi leverer på dagen, med Norsk garanti og reklamasjonsrett, og uten innblanding fra tollere eller andre forsinkelser?

    Sjekk for eksempel våre T-power Lipo batterier:
    404 Not Found

    Vi har ikke funnet lipo rimeligere i Norge i hvert fall...

    ThrottleStore.Com teamet

  • #2
    Konkurransedyktig frakt også:

    Estimert frakt
    Innen Norge: kr 29,00
    Innen Europa (- Færøyene og Grønland): kr 0,00
    Resten av verden: kr 15,00
    Fred Larssen

    Comment


    • #3
      Ja de må jeg si var billige batterier, kommer til og teste disse...
      Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
      På vei inn i Hangaren.
      Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

      Comment


      • #4
        Hvis dette er brukbare batterier, så er det ganske imponerende! Har et par prosjekter som plutselig ble et par hakk billigere, og for en gnier som meg, så er det godt nytt!
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

        Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

        Comment


        • #5
          Ehm, er den DYRESTE frakten innen Norge???
          Hilsen Rune Marcussen

          MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
          T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
          JR DSX9

          Fitjar Modellflyklubb
          ---------------------------------------------------------------------------
          Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

          Comment


          • #6
            Originally posted by roadrune View Post
            Ehm, er den DYRESTE frakten innen Norge???
            Det stussa jeg og på. Men 29,- er uansett ikke dyrt da. Nærmest irrelevant vil jeg si. Det er ikke mer enn tre år siden jeg ga 800,- for et 3S 1800 batteri i den lokale sjappa. Så disse prisene er revolusjon!

            Comment


            • #7
              Skulle bare ønske de hadde 4S og 5S også
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Til Throttlestore!

                Trenger mer informasjon på sidene deres!

                Minimum vekt og dimensjoner.. I tillegg så er det jo greit å fylle på med større pakker selv om det jo i praksis bare er å kjøre 2x2 eller 2x3 cellers dersom vekt og dimensjon passer i oppsettet.

                Comment


                • #9
                  Var ikke spesielt rimelig på 2S batteriene. Får JackPower batterier til omtrent samme prisen i Norge.
                  Ørjan Pettersen
                  Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ferry View Post
                    Det stussa jeg og på. Men 29,- er uansett ikke dyrt da. Nærmest irrelevant vil jeg si. Det er ikke mer enn tre år siden jeg ga 800,- for et 3S 1800 batteri i den lokale sjappa. Så disse prisene er revolusjon!
                    Neida, jeg syns heller ikke det var dyrt, jeg bare stusset over at det var billigere ut av Norge.
                    Hilsen Rune Marcussen

                    MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                    JR DSX9

                    Fitjar Modellflyklubb
                    ---------------------------------------------------------------------------
                    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                    Comment


                    • #11
                      Til orientering

                      4, 5 og 6 cellers kommer snart
                      Mål og vekt kommer på weben straks.
                      Vi kommer også til å justere litt på målene på noen typer. Dvs ta inn samme størrelse batteri med litt andre mål, som passer bedre i noen modeller. Bare gi oss et lite pusterom
                      Dette med 2xbatteri for å få flere celler er ofte en lur løsning. Ofte er 2 små billigere enn et stort. Og blåser man en celle, så trenger man bare kaste halvparten av det totale batteriet. Økonomisering
                      2 cellers kunne vi satt ned til under halve prisen. Men andre nettbutikker her i landet skal leve også
                      Dette er bare et prøveparti på et par tusen batterier som vi har tatt inn i første omgang.
                      Dette med frakten er litt komplisert.
                      Det har litt med valutakursen vi må betale og den omregningskursen vår webshop bruker å gjøre.
                      Som de fleste skjønner, så gjelder det å kjøpe inn fra utlandet (betale) når kursen er lav, og selge til utlandet når kursen er høy. Da henter vi ut en valutagevinst på toppen også
                      Men det har også med at vi holder på å bygge opp utenlandsmarkedet, noe som ikke er gjordt over natten.
                      Da må vi gjøre oss attraktive for evt kunder i utlandet.
                      Synes ikke vi priser oss ut på innenlandsfrakten heller ?

                      ThrotleStore.Com Teamet
                      Last edited by ThrottleStore.Com; 27-02-10, 17:26.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                        2 cellers kunne vi satt ned til under halve prisen. Men andre nettbutikker her i landet skal leve også
                        Nei nei - drep drep

                        Det så spennende ut dette her.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ThrottleStore.Com View Post


                          2 cellers kunne vi satt ned til under halve prisen. Men andre nettbutikker her i landet skal leve også

                          ThrotleStore.Com Teamet
                          ja hvorfor ikke gjøre det da? skjønner ikke helt logikken, men kanskje jeg ikke er smart nok
                          dx7

                          Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                          Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                          Løten MFK
                          Stay Frosty

                          Comment


                          • #14
                            Klag klag klag

                            Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                            2 cellers kunne vi satt ned til under halve prisen. Men andre nettbutikker her i landet skal leve også

                            Synes ikke vi priser oss ut på innenlandsfrakten heller ?

                            ThrotleStore.Com Teamet
                            Synes det er prisverdig av Throttlestore å stikke hodet fram med gode priser for å raskt bli sablet ned.... Noen som har sendt pakker til jul omkring i landet? Frakta blir fort på både 1/4 del og meire av gaveverdien....
                            Det er faktisk heilt greie folk som er der, ok å prate med og gir god service, iallefall har ikke jeg noe å klage på.
                            Og prisene, jo helt greie, noe er billigere og noe er dyrere enn andre steder. Er det for dyrt, ja så tror jeg man kan på en høflig måte gjøre oppmerksom på det enten det gjelder Throttle eller andre butikker og attpåtil få gehør for det.
                            De aller fleste er enklere å ha med å gjøre når man gir litt skryt før man hamrer løs.

                            Det er forøvrig ikke lett å skjønne ironi i det skrevne ord selv om man hiver på en smily!

                            Dette var bare noen positive tanker fra meg.
                            -63.
                            Graupner MC
                            JR
                            Multiplex
                            Turnigy.
                            Fly, alt for mange.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                              4, 5 og 6 cellers kommer snart
                              Hva kommer 6 celler med høy C rating å ligge på?
                              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                              Comment

                              Working...
                              X