Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aeroworks mustang 50cc P-51D....montering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by syver View Post
    hmm går rykter om at mustangen er solgt til hokksund anders??hva kommer nå??f3a
    Nå er det vel turbinfly som står for tur? Eller turboprop?
    Stig-Arne Isaksen

    Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
    Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
    Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

    Comment


    • Tipper på fliskit. Sikkert en todekker fra WW1, han som er så glad i bokhyller...
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • Hmm.......største grunnen til salg var at jeg trengte litt cash...... Mere enn jeg klarte å finne i bukselomma. Så noe nytt kommer nok ikke, så dere får nok bare fortsette å erte meg....................

        Har vel bare sittet og ventet på at morsomhetene skulle komme.

        Comment


        • For å si det sånn til dere som syns dette er gøy, så jobber jeg 50%.......og har gjort det siden april. Før det var jeg sykmeldt i 2 år, så når noe dyrt i huset går i stykker eller jeg må kjøpe noe kostbart som ikke har med hobby å gjøre, ja da må faktisk jeg selge noe enten jeg vil eller ikke.

          Comment


          • Mobbing er det første tegnet på at du har ekte kamerater
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • Det er sånt man har Her & Nå kontoer til Anders.
              Går det galt er det bare å melde seg på Luxussmellen.
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • Originally posted by anders e View Post
                For å si det sånn til dere som syns dette er gøy, så jobber jeg 50%.......og har gjort det siden april. Før det var jeg sykmeldt i 2 år, så når noe dyrt i huset går i stykker eller jeg må kjøpe noe kostbart som ikke har med hobby å gjøre, ja da må faktisk jeg selge noe enten jeg vil eller ikke.
                Skjønner hvordan det er Anders! Er i samme båt økonomisk sett. Har de siste årene hatt et modellflybudsjett på 0,-.
                Og policy'en i huset er: Skal jeg ha noe nytt så må noe annet bort. Men det er nok flere av oss her.
                Håper du snart er tilbake i full jobb og modellflybudsjettet fylles opp.
                Stig-Arne Isaksen

                Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                Comment


                • Hadde jeg kunne bestemme akkurat nå så hadde jeg uten tvil beholdt mustangen. Men ettersom jeg egentlig har størst hjerte for 3d så valgte jeg å beholde 3d-flyene. Sånn ble det valget.

                  Comment


                  • Originally posted by anders e View Post
                    Hadde jeg kunne bestemme akkurat nå så hadde jeg uten tvil beholdt mustangen. Men ettersom jeg egentlig har størst hjerte for 3d så valgte jeg å beholde 3d-flyene. Sånn ble det valget.
                    Er som å velge mellom pest og kolera det der. Må selge den fine Spitten min for å få et annet fly i luften...sukk.
                    Det ER så kjipt!! Modellfly skulle vært på blåresept som terapi/medisin! Og fradragsberettiget på skatten! Hehe!
                    Stig-Arne Isaksen

                    Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                    Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                    Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                    Comment

                    Working...
                    X