Trowin, skal du være med på holmen i morra?
Unconfigured Ad
Collapse
Aeroworks mustang 50cc P-51D....montering
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Lykke til med MaidenTerje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Re: Aeroworks mustang 50cc P-51D....montering
Tror jaggu jeg skal ta meg en tur på holmen for å seJET
Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40Comment
-
Da har jeg vært og sett Anders ta maiden på Mustangen. Grattis med gjennomført
Anders kosa og fikla med flyet sitt heeele dagen, så dette ga nok mersmak.
Jeg tror en ekte skala warbird mann er fødtarhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
-
Re: Aeroworks mustang 50cc P-51D....montering
Trigget flyginger deg eller var det bare kjedelig Anders?
Mvh
Alf____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Comment
-
#179 UnapprovedOk.......først.....jeg hadde vel noen innkjøringsproblemer som var min feil. Som å montere slangene feil i tanken, men det gikk bra.
Men det ble alt for mye skruing etter min smak totalt sett. Men jeg fikk 3 og en halv turSiste turen la jeg den på rygg og etter en stund stoppen den gitt. Typisk siste tur
Men null problem. Den skled så fint inn på stripa. Jeg trodde jeg måtte lande i åkeren men skjønte fort at jeg kunne gi litt høyderor for å skli over gjerdet og inn på stripa. Landet pent ved siden av
Kun sprekker i dropptankene da jeg endelig fikk inn understellet på 4 turen.
Jepp, slet med understellet i hele dag. Det ville ikke ordentlig inn, og når det ikke går ordentlig inn lekker det luft som de fleste vet.
På bakke funker det som det skal, men ikke i lufta. Men på siste tur ser det ut som det var inne når den kom inn over stripa.
Men ang flyegenskapene er denne helt rå. Brukte aldri flaps, den flikket ikke, den hadde ikke en eneste antydning til stygge tendenser, lett og ta av med og lett og lande. Tok noen skikkelige svinger på full gass uten problemer, men dere kan se selv på filmen senere. Jeg kan vedde 1000kr på at dette er et av de mest velflygende warbirds der ute!!!! Ikke for at jeg har montert den, men for at Aeroworks virkelig har laget en modell som det går ann å ta av med, fly med, lande med og dead sticke med
Selve maiden ble takeoff- nesten deadstick-en liten runde- landing, grunnet feilkobbling på tanken. Etter det fikk jeg 2-3 turer uten noe tull, bortsett fra at understellet ikke ville inn. Flyr meget meget bra, men jeg irriterer meg grønn over at understellet ikke funker skikkelig i lufta.
Om dette er noe for meg?...........Vet ikke. Hadde det trivelig på Holmen i dag, men syns kanskje selve flygingen ikke var det mest spennende. Men jeg skal prøve å få understellet til å funke i luften å fly den et par turer til før jeg tar en avgjørelse. Men flyr bra det gjør denVar morro å fly igjen nå
Er jeg en skala/warbird-mann? Det tror jeg absolutt ikke
Last edited by Guest; 27-10-12, 17:35.Comment
-
Grattis med maiden=) kjør på med film!Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m