tegner du flyene som de skal bygge i et 3D CAD program, eller?
Unconfigured Ad
Collapse
Predator F3F
Collapse
X
-
Du har vel ikke planer om å lage en 1.5m versjon av Predatoren vel?
Har utrolig lyst på ett skikkelig fly men har lyst på ett som er litt mindre enn 3m å predatoren ser jo helt sinnsykt flott ut.Thomas RongveComment
-
1,5 meter er ikke umulig det..
Det kommer en DS versjon også etterhvert ca 2,4 meter, muligens to bjelker og to joinere.
Men du bør så absolutt ha deg en tremetring for hanget, det er da du får åpna øynene dine for hva slike fly er i stand til.
Etter det så blir det vanskelig å se seg tilbake
Takker, jo flyet ser pent ut det.Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.Comment
-
Blir nok en 3 metring med tiden men akkurat nå er jeg student å da er det kjekt å ha noe som jeg kan lett dra med meg på skolen å stikke rett på nærmeste hang i fritimer å etter skoletidviktig å få brukt den tiden man har :P
Thomas RongveComment
-
En F3B/F3J model med x-hale ville vært noe...Lignende design på halen som Nan sine modeller så blir det supert..-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
"The predators are not ready yet, two are defective, we are making the new ones for you, it is estimated to be sent 1 week later..
so the estimated arrival time would be about 2 weeks from now...."
Så de legger på ei uke, men er vel allikevel akseptabelt nede i ventetid.Mvh
Gudmund
-
-
Når denne uka der er lagt på, så er vi oppe i 3 uker, mot til nå 44 uker på min Ascot som enda ikke er kommet.
Så de la på 33% i ventetid, og gikk opp til 3 uker....
Jeg har hatt endel å gjøre med de og det har aldri tatt mer enn fire uker før alt var sendt.
Jeg tror faktisk mye mer på de kineserne, enn de vage antydningene som kommer ifra øst-europa i ny og ne...Mvh
Gudmund
-
Ler sist osv?
Når denne uka der er lagt på, så er vi oppe i 3 uker, mot til nå 44 uker på min Ascot som enda ikke er kommet.
Så de la på 33% i ventetid, og gikk opp til 3 uker....
Jeg har hatt endel å gjøre med de og det har aldri tatt mer enn fire uker før alt var sendt.
Jeg tror faktisk mye mer på de kineserne, enn de vage antydningene som kommer ifra øst-europa i ny og ne...**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg FasstComment
-
Ok.. Tok deg for å være like skeptisk som jeg er til østeuropa, beklager det.
Har også hørt om folk som heller ville vente så lenge, enn å ha et fly fra Kina, ikke i Norge det da. Jaja, de om det..
En av de som skal ha fly ville lage en tråd på det han får.Mvh
Gudmund
-
Er ikke dette snakk om et produkt på utviklingstadiet? Hvis de blir en uke forsinket fordi de ikke er fornøyd med resultatet, så ville jeg nå sett på det som et godt tegn.
At det får oppmerksomhet på utenlandske fora er jo bare positivt!
Kanskje på sikt så kan det finansiere gudmunds neste 40m vingespenn ørnIkke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment