Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg bruker 12x8 propell, en NTM 35-48 1100kv motor, Plush80 regulator og 3S2200 40/80C batterier i min Blizzard....
Det ser slik ut:
Litt vel mye over tak her, men med 200+ flighter i beltet på dette oppsettet uten feil så....
Det var også et poeng å få tatt litt flyfoto av huset mitt
Artig å se hva du får til. Jeg har en propell som er av mye bedre kvalitet, men den er 11x8. Lurer på om den går an å bruke? Der er det mer metall, men kanskje den blir for stor? 1130kv og 30 A esc som sitter i.
Kul video også.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
1130kv og 30A? Det blir liten propell.... Hvilken størrelse er det på den motoren og hva er "rating"? Fra magefølelse så vil den propellen på 3S trekke ca 40A, hvis motoren i tillegg er kort eller tynn................hmmm - no good!
Med en god motor og skikkelig ESC vil du få en god warmliner av en 11x8 - men det er det ikke propellen som bestemmer - det er de andre komponentene som er premissgivere her
En ting jeg kom på: Bruker du standard 1300mAh 3S lipo og større propell enn det som fulgte med? Mulig du fikk LVCO på launchen og at ESC tok en reboot - dead stick og dødsspiral!
Nei da. DX6i. Og cg var spot on. Den propellen som følger med er mindre enn 11x8, men det står ikke noe om hva slags propell det er.
Her fant jeg propellen som sitter i. Den er 10x6.
Det ble i hvertfall mye å reparere. Men det ser ikke så verst ut. Jeg har flere ESC kanskje en ide å prøve en annen. Har en Plush 60A liggende også. Nå får limet tørke over natten, så er det på igjen i morgen. Godt jeg har mye byggeerfaring. Meldt vind i morgen, men får komme meg til køys, så får jeg se om det blir noe flyging med noe annet i morgen. Takk for hjelp foreløpig, artig hvis du får til canopyer. Sånn som jeg flyr, blir det forbruksvare.
Kan jo være at jeg rett og slett ikke er god nok til å fly den ennå.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment