Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tråden om det store flyet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Tråden om det store flyet.

    Originally posted by alflovvold View Post
    Fader, nå trodde jeg det var skjedd noe mer her.. men neida! Ørna, hvor er du? Hehe

    Håper denne flyr på Fagernes.. jaaada.
    Dette flyet er meg bekjent knust på veg fra Møre til Østlandet en plass!

    Comment


    • Stemmer nok det ja..........ny eier mistet den av taket på Bilen på vei hjem fra treffet på sunndalsøra.

      Comment


      • Ojj. . . .
        Mvh
        Gudmund

        Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
        Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

        Comment


        • Ja det var som f... For et endelikt på en lang og spennende tråd.
          Geir


          3D plane - 1D brain

          Comment


          • Originally posted by Sniper View Post
            Ja det var som f... For et endelikt på en lang og spennende tråd.
            Sant som Trulsen kriver, Yakken ble knust på vei hjem fra Møre.
            MEN, jeg driver å vurderer å ta opp igjen tråden fra overskriften, og med det mener jeg 92%'n.
            Har funnet ut en genial måte å bygge den på. Spekulerer i å bygge den i noe som blir kalt Avicomp.
            Den kan da bygges tradisjonelt, men med en vekt på kun halvparten så mye som om man hadde bygget
            den i treverk. Er ett firma i Statene som leverer shortkit av Ultimate i den størrelsen man vil.
            Skal sjekke litt rundt hvor mye ett sånt kit vil komme på.

            Så er vi heldige, kan 92% en dag bli noe av. Time will show

            God Påske til alle sammen.
            Svein Erik Riis
            Ikkje Noko Problem
            Sent from a Jeti DC 16

            Comment


            • Originally posted by Svein Erik Riis View Post
              Sant som Trulsen kriver, Yakken ble knust på vei hjem fra Møre.
              MEN, jeg driver å vurderer å ta opp igjen tråden fra overskriften, og med det mener jeg 92%'n.
              Har funnet ut en genial måte å bygge den på. Spekulerer i å bygge den i noe som blir kalt Avicomp.
              Den kan da bygges tradisjonelt, men med en vekt på kun halvparten så mye som om man hadde bygget
              den i treverk. Er ett firma i Statene som leverer shortkit av Ultimate i den størrelsen man vil.
              Skal sjekke litt rundt hvor mye ett sånt kit vil komme på.

              Så er vi heldige, kan 92% en dag bli noe av. Time will show

              God Påske til alle sammen.
              Fint med God Påske osv og sånn; men ....

              Tror man skal la denne tråden ligge, og la "ørna" være i fred og vise litt respekt for trådstarter.

              Av og til finnes det viktigere ting i livet enn denne hobbyen.

              Så; inntil "ørna" selv gir livstegn fra seg her, så vennligst vis litt respekt for stillheten.

              RCModeller

              Comment


              • Hvorfor det???? Ørna solgte jo flyet til Riis...........

                Comment


                • Originally posted by anders e View Post
                  Hvorfor det???? Ørna solgte jo flyet til Riis...........

                  Og dessuten var det jeg som skulle bygge vingene til 92% Ultimate'n, som denne tråden opprinelig var starten på.
                  Foreslår at RCModeller tar seg tid til å lese hele tråden.
                  Svein Erik Riis
                  Ikkje Noko Problem
                  Sent from a Jeti DC 16

                  Comment


                  • Originally posted by Svein Erik Riis View Post
                    Og dessuten var det jeg som skulle bygge vingene til 92% Ultimate'n, som denne tråden opprinelig var starten på.
                    Foreslår at RCModeller tar seg tid til å lese hele tråden.
                    Foreslår at man starter en ny tråd i så fall.

                    RCModeller

                    Comment


                    • Forslaget om å starte en ny tråd er kanskje ikke så dumt - ikke p.g.a. historie eller personlige ting men grunnet verdien på innholdet i tråden.
                      Denne tråden inneholder utrolig mange gullkorn med det er dessverre umulig å finne dem (hvis man ikke vet hvor infoen ligger) p.g.a. lengden og en mengde "plass fyll" kommentarer innimellom.

                      Hvis det er en konkurranse om å lag den lengste tråden på forumet så er den allerede vunnet (av denne tråden), men jeg håper at innhold teller mer enn lengde.

                      Ser frem til en ny tråd om et nytt fly med masse bygge stoff og nytt informasjon (rett over påske )
                      Last edited by Quadrocopter; 27-03-13, 21:02.

                      Comment


                      • Vel vel, da var vi i gang igjen.
                        Gidder ikke å poste noe mer før jeg vet mer om shortkit fra US of A.
                        OG det vil komme i denne tråden her!
                        Svein Erik Riis
                        Ikkje Noko Problem
                        Sent from a Jeti DC 16

                        Comment


                        • Originally posted by Quadrocopter View Post
                          Forslaget om å starte en ny tråd er kanskje ikke så dumt - ikke p.g.a. historie eller personlige ting men grunnet verdien på innholdet i tråden.
                          Denne tråden inneholder utrolig mange gullkorn med det er dessverre umulig å finne dem (hvis man ikke vet hvor infoen ligger) p.g.a. lengden og en mengde "plass fyll" kommentarer innimellom.

                          Hvis det er en konkurranse om å lag den lengste tråden på forumet så er den allerede vunnet (av denne tråden), men jeg håper at innhold teller mer enn lengde.

                          Ser frem til en ny tråd om et nytt fly med masse bygge stoff og nytt informasjon (rett over påske )


                          For meg er det iallefall meningsløst å poste uten tilbakemeldinger og diskusjon. Det blir i grunnen mindre og mindre tid på dette forumet pga det. Har nevnt det før men det finns ikke mindre motiverende ting enn når man bruker mye ekstra tid til å ta bilder og lage en tråd og så får man 200 views uten et svar. Kommer det derimot et svar så er det ofte "spennende". Woho.

                          Men nok OT. Håper Riis tar opp igjen tråden og fortsetter denne tråden.

                          Comment


                          • Originally posted by Trulsen View Post
                            For meg er det iallefall meningsløst å poste uten tilbakemeldinger og diskusjon. Det blir i grunnen mindre og mindre tid på dette forumet pga det. Har nevnt det før men det finns ikke mindre motiverende ting enn når man bruker mye ekstra tid til å ta bilder og lage en tråd og så får man 200 views uten et svar. Kommer det derimot et svar så er det ofte "spennende". Woho.

                            Men nok OT. Håper Riis tar opp igjen tråden og fortsetter denne tråden.
                            Originally posted by Svein Erik Riis View Post
                            Vel vel, da var vi i gang igjen.
                            .......
                            OG det vil komme i denne tråden her!

                            Det er ikke lengden som bestemmer om folk følger tråden og kommer med kommentarer, det er innholdet!

                            Maken til piping bare det kommer et eller annet konstruktivt forslag - her gjelder det tydeligvis å sable ned alt som ikke følger egen pipe før det er gått 5 minutter......

                            Comment


                            • Det var et forslag, men det var ikke konstruktivt etter min mening. Synes denne tråden skal få leve- det er mer naturlig enn å lage en ny. Alle som har fulgt tråden vet historikken og det er det som gjør denne tråden så bra. Vi kan ikke slette eller skrive om historien.. Post videre Riis! Blir spennende dette her
                              Geir


                              3D plane - 1D brain

                              Comment


                              • Go Riiiiisern!
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X