Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flytest: T3D II Wild Beast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fant tyngdepunktet på flyet.var skikkelig artig sak å fly dette.veide flyet mitt flyklart og vekta viste 320 gram.
    mvh jan sigurd røyseland

    Comment


    • hei har t3d en min hengende på veggen har hunget en stund nå.så tenkte jeg at jeg skulle gjøre den flyklar igjen.tenkte jeg skulle hive i en billig børsteløs i den.nå har ikkje jeg så mye peiling på kv tall.vet såpass at på denne modellen må jeg ha en med rundt 1000kv.spørsmålet mitt er: ser elefun har en towerpro 2408-21 denne skall vist trekke 96 watt denne er hvertfall billig.men vil flyet bli noe sprekere med denne?børsteløst er rimelig nytt for meg,håper dere kan hjelpe. jan s
      mvh jan sigurd røyseland

      Comment


      • Hvis du flyr med et 3S-batteri bør det bli sprekere ja.
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • det er vel ikkje heldig og kjøre 3sellers lipo på 370 børstemotoren?denne blir vel ikkje gammel da
          mvh jan sigurd røyseland

          Comment


          • Tenkte på den børsteløse jeg da...
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • ja jeg skjønte jo det men har tenkt litt på og kjøre 3seller på 370 motoren men den vil vel ikkje bli gammel da?
              mvh jan sigurd røyseland

              Comment


              • Kjørte lenge med 3S på 370 motoren. Du kan garantere at motoren tar kvelden etterhvert, men den vil nok holde en stund.

                Jeg byttet kun én motor, og så gikk jeg over på børsteløst.

                Comment


                • Originally posted by pleym
                  Kjørte lenge med 3S på 370 motoren. Du kan garantere at motoren tar kvelden etterhvert, men den vil nok holde en stund.

                  Jeg byttet kun én motor, og så gikk jeg over på børsteløst.
                  hvilken børsteløs bruker du i ditt fly
                  mvh jan sigurd røyseland

                  Comment


                  • Jeg bruker STmodel sin, som visstnok er den som følger med hvis du kjøper Wild Beast med børsteløst sett.

                    Brukererfaringer elektro-oppsett. - (MFN) ModellflyNytt.no

                    Comment


                    • jeg satte i en børsteløs jeg har liggende en axi 2208_26 jeg viste jo at denne var i kraftigste laget.det gikk helt fint helt til jeg satte utslaga på 100% og ga full gass.i en litt krass manøver reiv hovedvinga seg rett av på midten.heldigvis gikk det bra med motoren og det andre radioutstyret.men men jeg hadde det utrolig gøy så lenge det varte
                      mvh jan sigurd røyseland

                      Comment


                      • Det er godt gjort..hehe Har knekt det flyet på de måter som går an, inkludert å klyve hele kroppen på langs, men det du har greid har jeg ikke fått til, selv ved iherdige forsøk Min vinge knakk rett utenfor glassfiberpinnen en gang, men da måtte det hard asfalt inn i bildet

                        Det må sies at selv etter de værste krasjene har det bare vært å lime det sammen og fly videre. Det er vel en av de få fordelene av at hele greia er isopor.

                        Comment

                        Working...
                        X