Unconfigured Ad
Collapse
Futaba 14SG
Collapse
X
-
Terje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71" -
Kan ærlig talt ikke si jeg har savnet modell-match mer enn 1 gang. Etter det har jeg ALLTID husket å velge rett modell. For en spinnvill Trex 600 nitro danse chicken dance midt på marka mens man skal prøve å imponere skuelystne kompiser setter spor i både stolthet, mark og modell! Valgt modell var en trex 450......Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Kilde:
What is ModelMatch?Comment
-
Spektrum hevder de har har patentsøknad inne på modelmatch, noe som i så fall kan forklare årsaken til at andre radiomerker ikke benytter seg av dette.
Kilde:
What is ModelMatch?Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
#80 UnapprovedMen om du har to biler i gården, en MB og en Morris, og de har samme nøkkel,regner jeg med at du er såpass våken at du veit hvilken bil du har satt deg inn i og vilken du har plan om å kjøre.
Om du ikke er klar over hvilken modell du skal opp med, bør man kanskje ikke fly i det heletatt.
Men, det fordre jo at når man setter opp en ny modell setter navn på modellen i menyen. Om man ikke gjør det, ser jeg jo muligheten for feil om man ikke husker hvilken modell som har vilket nr.
Jeg har stadig med meg flere modeller på stripa og veksler med å bruke dem og har,bank i bordet, aldri gjort feil her.
Syns det funker greit jeg vertfall.. Dessuten prøvde jeg å ha senderen på AW-yak og skru på EF-laseren, og det fungerte rett og slett ikke. Ikke virket gassen og et ror som står rett opp. Ja da skjønner hvertfall jeg at noe er galt.
Har til dags dato aldri hatt 2 stk fly-maskiner som er satt opp så likte at det ikke merkes. Ja har nok glemt å velge riktig modell på senderen, men når et ror står rett opp eller går feil vei, ja da skjønner jeg at noe ikke er riktig
PS: En gang har jeg startet en modell på feil valg i menyen, og det var på 35 mhzLærte å sjekke etter det.
Men om modellmatch betyr så mye for dere spekulanter, så hadde jeg ikke giddet å tenkt tanken på å kjøpe denLast edited by Guest; 23-12-12, 12:46.Comment
-
Futaba er vel det mest erke konservative som finnes så det tar vel litt tid før det dukker opp noe ny innovasjon der - tok vel 2 år etter at de første introduserte telemetri før Futaba fikk sitt system på plass.Comment
-
Comment
-
-
Ikke skjønner jeg at folk gidder å kjøpe disse gamledagse futaba-radioene??
hehehe
En bør jo i grunn ikke være såpass sløv at en tregner modelmatch , at en kan røre litt med små indoor modeller er jo en sak men større saker bør en jo sjekke at alt er som det skal føre man fyrer opp motor og sender greiene til himmels.Rune Gjelsnes
Vikersund
92624841Comment
-
nei vi er nok komplette idioter som liker å kjøre Rolls Royce å kikke på alle de andre som kjører rundt i Ladaer og Zastava!!
hehehe
En bør jo i grunn ikke være såpass sløv at en tregner modelmatch , at en kan røre litt med små indoor modeller er jo en sak men større saker bør en jo sjekke at alt er som det skal føre man fyrer opp motor og sender greiene til himmels.Last edited by Quadrocopter; 23-12-12, 13:39.Comment
-
De fleste som har en Fut her fyker jo runt med 2 taktere og da trengs det ikke så moderne ting for at man skal føle seg komfortabel
Jeg har flydd Futaba siden jeg var 13 er nå 46(blir 47 om 8 dg) har prøvd noen feilskjær det mest vellykkede var vel en Simprop SSM for mange herrans år siden , forsøkte meg en tur innom en JR men falt ikke i smak.... hadde en Sanwa en gang i tiden ...huff..
Nei Futaba gutter FUTABA , så kjøpte nå en 18 Mz fordi jeg hadde så lyst på den og er vel kun kontoen som angret på det..den er kostbar men et smykkeRune Gjelsnes
Vikersund
92624841Comment
-
Ny Futaba-radio
Vel, ingen av oss er vel i balanserorsklubben heller....? Neeeida. Aldri hørt om.
Hehe
Jeg tar alltid en pre-flight sjekk jeg, og i alle fall på større modeller - men shit happens.
Godt det er litt liv her igjen, savner et par lange " neida, jeg har rett og du er teit " tråder her - rcmodeller, hvor er du?!
Jeg holdt på å kjøre 8fg tidligere selv, har troa på 14fg jeg - modellmatch-ish eller ei. Og om 18mz plutselig skulle havnet i postkassa mi fra julenissen så hadde jeg ikke protestert veldig..
Last edited by alflovvold; 23-12-12, 13:58.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment