Unconfigured Ad
Collapse
Aeroworks mustang 50cc P-51D....montering
Collapse
X
-
Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf -
#18 UnapprovedMotor og gasservo
Motor og pilot.
Montering av motor og gasservo
Motoren må ha 2.5'' standoffs. Det følger med temp-plate for borring av hull til motorfester. Denne er til DA, men passer DLE-55, OS og sikkert flere.
Men visst ikke så følger det også med en universalMotorbukken er selvsagt bygd med h.trekk.
Til montering av gasservo så følger det med eget feste som må limes inn. Brettet med retract servor/sylindre kan lett skrus ut for å få fri tilgang.
Gasstag følger også med............også til chokeservo om man bruker det. Står godt forklart hvordan staget skal bøyes for å bli riktig. Det er jo kjekt, for da passer det på første forsøk
Det var kveldens øktComment
-
Re: Aeroworks mustang 50cc P-51D....montering
Gleder meg til å se den i lufta
Mvh
Alf____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Ja,dette blir vakkert Anders!
Den flyr nok fantastisk!Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
De fleste Mustanger med menneskelig vingebelastning flyr veldig bra. Mye vinge og bredt understell gjør de lett flybare. Dog er de ikke like lette som en 3D maskin så la den fly seg av bakken selv og ha fornuftig airspeed på landing. De fleste fullsize warbirds hjullandes slik at man har mer autoritet under landingen.
Står sikkert noen eksempler på flaps vs trim, men kan være lurt å mixe litt nedtrim når du setter ut halv og hel flaps slik at den ikke balooner for mye på approach
Forventer maiden video
Kan komme til meg så skal jeg filme på ny stor stripe!____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
#26 UnapprovedTakk takkHar gjort litt i kveld også. Kommer bilder.
Driver og ser over slanger/event. bytter slanger nå. Men.........finns det noen smarte koblinger til luftslangene?
Sånn jeg ser det nå så må jeg nappe av/sette på slangene fra t-stykke hver gang vingen skal av/på, og det er jo ikke gunstig i lengden.Comment
-
EF 60" Edge. Torque.
EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
Multiplex FunCub XL on floats.
Jeti DS-16Comment
-
Eller disse.
Robart Hurtig kobling for luft slanger - Norwegian Modellers
Gleder meg til å se fortsettelsen her AndersComment
Forum Bottome ADS