Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krill - Yak55 102"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spark'en ser fin ut!

    Skal montere den andre 50cc Yak'en min etterhvert med DA60, om den "gamle" skulle bli veldig lite brukt etterhvert kan jeg ha deg i bakhodet!

    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • èn av grunnene til lite flyging på meg den siste tiden. Artig var det likevel å designe hvordan mekanikken skulle se ut / funke praktisk, samt time det hele - så denne jobben appelerte definitivt til min "nerdy-ness"..

      Jeg synes denne ble litt tøff, samt artig med "gadgets/mekanikk" så jeg tør å poste den her i "bloggen" min hehe..



      Ellers så er kjærringa på by`n ikveld, Krill "eller GB?" here i come.

      Last edited by alflovvold; 18-02-12, 18:00.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Hehe knalltøft.. Minte meg om den Honda reklamen de lagde for noen år siden
        Ola G Bråten -77
        Sunndal flyklubb avd. Modellfly
        Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
        3DHS Slick 89" Q80-8m
        Jeti DS-16

        Comment


        • Tøft. Så den på TV i dag.
          Men når du får ryddet opp i den kjelleren får du god plass til flyprosjekter
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • Er den reklamen noe du har laget alf? Knalltøft!!

            // Truls

            Comment


            • For et konge fly dette blir!
              Og med deg bak spakene så blir det nok satt på prøve

              Du som har laget den reklamen, imponerende!!

              Comment


              • Så maskinen fly på Damtjern for litt siden og det så meget bra ut. Fløy bra og modellen er rå!

                mvh
                Alf
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment


                • Imponerende reklamefilm du har vært med og laget!
                  Alfemannen har mange talenter
                  EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                  EF Yak-54. 110"
                  EF MXS 83"
                  GB Yak-55 2,2m

                  Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                  Takk til:
                  Autopartner.se
                  http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                  Comment


                  • Hoho takk takk!

                    Nå grusa jo jeg GB nr.1 " hehe.. " igår, og jeg er litt sær sånn sett at jeg ikke liker å ha vrak liggendes som potensiellt kan fikses. Så det er mulig det vil drøye litt før the-Krill-project er i rute igjen sånn sett!

                    Servoarmer, pullpull oppsett, ball-linker, turnbuckles, cannister mounts, servo mount mm. er på vei fra denne karen - Aztech Aeromodels

                    Anders - hvor lang leveringstid må man beregne sånn ca. fra mister Azhar Osmanbhoy ?

                    XXLRC.no, Velkommen til vår nettbutikk v.Oddemann fikser nye bend og 4titude 32oz x2 tanker til meg.

                    Da mangler jeg fueldots x2, røykpumpe og.. hovedhjul, som riktignok er på vei fra HAB - sammen med 2stk. manglende servoer. Spinner mm. blir sendt rett fra krill da de glemte å legge den ved. Skjønner egentlig ikke helt hva jeg skal med spinner, da får jeg nemlig ikke igjen bakdøra på bilen hehe..

                    Mer kjem.
                    Last edited by alflovvold; 20-02-12, 19:02.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Noen som kan anbefale et bra og billig sender-tray? Må passe DX8..

                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Flere jeg kjenner bruker disse Transmitter Tray og er førnøyde med den.Jeg selv har en tray som passer Graupner, men kuttet den til for og passe min 9303.Personlig synes jeg de du "hviler" hendene på er de beste.Men smak og behag.
                        Ronny Andreassen
                        Sunndal/Vinnu
                        Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                        3DHs 33" EPP
                        JR 9303 2,4

                        Comment


                        • Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før ting fra Aztech dukker opp? Stått stille i 10dager nå, har satt Krill'en på vent til alt dukker opp.. Hmm

                          Detailed Results:

                          Processed through USPS Sort Facility, February 18, 2012, 8:55 am, LOS ANGELES, CA 90009
                          Processed at USPS Origin Sort Facility, February 14, 2012, 9:39 pm, KENT, WA 98032
                          Accepted at USPS Origin Sort Facility, February 14, 2012, 8:24 pm, REDMOND, WA 98053
                          Electronic Shipping Info Received, February 14, 2012
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Vanligvis har jeg det i løpet av 10 dager. Send han en mail, det hender han er i Kinaland

                            Comment


                            • Hva skjer her da? Ferdig snart? Husk at jeg skal se denne på Fagernes
                              EF 60" Edge. Torque.
                              EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
                              3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
                              CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
                              Multiplex FunCub XL on floats.
                              Jeti DS-16

                              Comment


                              • Ja det forlanger jeg også.........eller du sa den skulle være klar til da

                                Comment

                                Working...
                                X